نماینده به سوالات و شبهات پاسخ داد

حسین‌زاده چرا ثبت‌نام نکرد؟

حسین‌زاده، نماینده مردم در مجلس، ۹ روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام، از تریبون نمازجمعه گراش به برخی سوالات و شبهات درباره چرایی عدم حضورش در سیزدهمین دوره انتخابات مجلس پاسخ داد.

 

به گزارش پندری، حسین حسین‌زاده، نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم، جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ در مصلای نماز جمعه گراش حاضر شد تا بین دو نماز از دلایل عدم ثبت‌نام در انتخابات دور سیزدهم بگوید.

حسین‌زاده در این باره گفت: در پی محبت مردم برای حضور در انتخابات ۱۴۰۲، خدا می‌داند در ایام حج در این فکر بودم هر چه خیر و صلاح مردم و خود بنده است انجام شود.

وی با بیان اینکه من مدیون زحمات و حمایت‌های بی‌دریغ شما مردم هستم، بیان کرد: الان چشمم برای سومین بار باید زیر تیغ جراحی برود و دعا کنید همه سلامت باشند و من را هم از دعای خود محروم نکنید تا ان‌شاءالله در هر سنگری باشیم هدف خدمت باشد.

نماینده مردم ادامه داد: شاید مطرح شود که برای این عمل جراحی مرخصی بگیرم. من که تشنه قدرت نیستم و فرصت هم برای همه عزیزان بوده و است.

وی ادامه داد: فرزندم در ایام زلزله اوز به دنیا آمد. یک پای من بیمارستان و یک پایم در تهران برای پیگیری مشکلات بود. با این وجود شما یادتان هست برخی چه فضایی علیه بنده به وجود آوردند. هرچند در نهایت با حضور وزیر کشور و مصوبه هیات دولت باعث شد اندکی از درد مردم اوز کم شود. این موردی بود که اخیرا به وجود آمد و کار را سخت کرد.

حسین‌زاده با بیان اینکه شاید سوال پیش بیاید که چرا در اسفندماه گفتید که با قدرت حضور پیدا می‌کنم، گفت: دو دلیل دارد. یک سال مانده به انتخابات و شش ماه به ثبت‌نام اگر ابتدا خودم بگویم نمی‌آیم، ابتدا تضعیف روحیه برای خودم و دفاترم در منطقه است. دوم هم اینکه جوان و جوانانی که می‌خواهند وارد میدان شوند، وقتی یکی که خودش راس کار است، پا پس بکشد، آن جوان چه فکری می‌کند. اگر برگردم عقب باز هم می‌گویم با قدرت می‌آیم.

وی افزود: شاید برخی بگویند چرا زودتر نگفتید؟ الحمدلله در جامعه و نظام مردم‌سالاری دینی ما انقدر این آزادی وجود دارد که در خبرگزاری‌ها و تلویزیون و رادیو زمان ثبت‌نام و پیش‌ثبت‌نام مشخص شده است.

نماینده با اشاره به تعداد بالای ثبت‌نام‌کنندگان، ادامه داد: خدمت شما عرض کنم که بیشترین تعداد ثبت‌نام بعد از انقلاب در شهرستان گراش و حوزه انتخابیه، همین دوره است. چیزی حدود ۸۰ نفر پیش‌ثبت‌نام و حدود ۴۴ نفر هم ثبت‌نام کردند.

حسین‌زاده افزود: تا جایی که بنده اطلاع دارم شورا با کمک معتمدین از ماه‌ها قبل با ظرفیت‌هایی که در شهرستان وجود دارد تماس می‌گرفتند و برای حضور در انتخابات دعوت می‌کردند.

نماینده مردم تاکید کرد: یک هفته قبل از پایان ثبت‌نام هم با بزرگان و معتمدین صحبت و عدم حضور قطعی خودم را اعلام کردم.

او با بیان اینکه فضای انتخابات فضای همدلی و هدف مشارکت مردم است، بیان داشت: ما هم در این مدت باقیمانده تا حد توان کار خواهیم کرد و به هر کسی هم از صندوق آمد بیرون احترام خواهیم گذاشت و نهایت همکاری را خواهیم داشت.

حسین‌زاده در ادامه خود را فرزند کوچک گراش خواند و گفت: به عنوان فرزند کوچک گراش از شما مردم گراش خواهشی دارم. این فراز و نشیب‌ها وجود دارد؛ به شایعات توجه نکنید چون انسان ممکن است مدیون می‌شود. همین دیروز شنیدم گفتند می‌خوای چشمت را در آمریکا عمل کنی!

وی افزود: برخی هم می‌گویند ترس از مسائلی وجود دارد یا چیزهای دیگر؛ اما واقعا این نیست و امیدوارم این فرصت در اختیار هر عزیزی قرار گرفت هدفی جز خدمت نداشته باشد.

نماینده مردم در مجلس ادامه داد: همین‌جا از زحمات خیرین، معتمدین، مسئولین عزیز، امام جمعه محترم و جهادی که یکی از پیگیرترین افراد در حوزه کارهای شهرستان هستند تشکر می‌کنم. همین مساله اخیر شهرک جدید گراش خود من اطلاع نداشتم و امام جمعه محترم جلوتر پیگیر بودند. از فرماندار محترم و پیگیر و اعضای محترم شورای شهر که شبانه‌روز تلاش می‌کنند و بارها و بارها در تهران آن‌ها را وزارتخانه‌های مختلف دیده‌ام تشکر می‌کنم. همچنین از اعضای شورای تامین و ادارات و نهادها و سازمان‌ها.

حسین‌زاده با بیان اینکه فصل، فصل وحدت و همدلی است، گفت: به فضل الهی باور عمیق دارم شعور بالای سیاسی مردم حوزه انتخابیه زیر پرچم ولایت با پرچم داری علمدار انقلاب رهبر معظم حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای زمینه‌ساز انتخاباتی پرشور و انتخاب فرد اصلح خواهد بود.

او در نهایت با این جمله صحبت خود را به پایان رساند: از همه شما مردم عزیز طلب حلالیت می‌کنم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=12771

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: