تقدیر از حاج‌اسدالله دیانت؛ نیک‌اندیشی حامی آموزش و دانشگاه آزاد 

دانشگاه آزاد با دورهمی به استقبال روز استاد رفت

دانشگاه آزاد اسلامی گراش با یک دورهمی شبانه، دو هدف را زد؛ استقبال از روز استاد و جشنی برای دانشجوهای جدیدالورود. این دورهمی یک تقدیرشونده هم داشت: حاج‌اسدالله دیانت، نیک‌اندیشی که به نیت مادرش حامی آموزش و دانشگاه آزاد شده است.

پندری – گزارش‌آگهی: دانشگاه آزاد اسلامی گراش با یک دورهمی شبانه، دو هدف را زد؛ استقبال از روز استاد و جشنی برای دانشجوهای جدیدالورود. این دورهمی یک تقدیرشونده هم داشت: حاج‌اسدالله دیانت، نیک‌اندیشی که به نیت مادرش حامی آموزش و دانشگاه آزاد شده است.

به گزارش پندری، شامگاه یکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، دانشگاه آزاد گراش میزبان مسئولین، اساتید دانشگاه، خیرین، دانشجویان و حامیان دانشگاه آزاد بود.

این دورهمی دو سخنران داشت. دکتر مهدی‌زاده، رئیس دانشگاه آزاد گراش اولین سخنران بود. او ضمن خوشامد و تبریک به اساتید و دانشجویان و خیرین و مسئولین حامی دانشگاه آزاد، گزارشی از فعالیت‌ و عملکرد این دانشگاه در سال ۱۴۰۲ ارائه داد.

رئیس دانشگاه آزاد گفت: «برای اولین بار جلسه کل معاونین آموزشی استان فارس را به میزبانی دانشگاه آزاد گراش برگزار کردیم. مسئولین استانی را به گراش دعوت کردیم و مسائل و مشکلات دانشگاه را به مسئولین انعکاس دادیم. ما در زمینه فرهنگی نیز اقداماتی انجام دادیم و درصدد هستیم کارگروه پژوهشی فرهنگی هم تشکیل تا کارهای بزرگتری انجام بدهیم.»

مهدی‌زاده در ادامه گفت: «در حوزه‌ی آموزشی ما رشد ۳۰۰ درصدی و بالاترین رشد دانشجو در استان را داشتیم. ما در طرح و پویش اشتغالزایی ۷۰ درصد ثبت‌نامی داریم و در مسیر خوبی قرار داریم. دوره‌ی آموزشی فن بیان را برگزار کردیم و توسعه کیفیت علمی ۱۲ نفر از اساتید را در دستور کار قرار دادیم. به دنبال اساتیدی هستیم که مهارت‌آموزی داشته باشند. برگزاری اردوهای علمی پژوهشی، نگاه جدی به صنعت، جذب رشته‌های جدید برای دانشگاه از جمله عملکرد دانشگاه آزاد در سال ۱۴۰۲ بوده است.»

رئیس دانشگاه آزاد هم‌چنین به عملکرد مالی دانشگاه نیز اشاراتی داشت. او گفت: «بالای ۱ میلیارد تومان از سبد مالی دانشگاه، بدهی‌هایی که دانشگاه داشته را پرداخت کرده‌ایم. ۳۶۹ میلیون بدهی در سال ۱۴۰۱ داشتیم که برای سال بعدش به ۱۸ میلیون رساندیم.»

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: «دانشگاه آزاد از کمک‌های دولتی برخوردار نیست. و اینکه فقط از درآمدهای شهریه نمی‌تواند از پس هزینه‌ها بر بیاید. از خیر گرانقدر، جناب آقای دیانت، آقای غفاری، دکتر فتحی و دیگر عزیزان تشکر می‌کنم. ما می‌خواهیم دانشگاهی در شأن شهرستان داشته باشیم. بخشی از مراحل اداری قرارداد زمین دانشگاه آزاد طی شده است. امیدواریم با کمک شما بزرگواران بتوانیم چشم‌انداز خوبی بزای دانشگاه داشته باشیم. از همه‌ی زحمات آقای مهروری و مهندس یوسفی، اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد که بازوی پرقدرت ما ما بودند تشکر و قدردانی می‌کنم.»

رئیس دانشگاه آزاد در پایان از همکاری همه‌جانبه خیرین و مسئولین قدردانی کرد.

ابراهیم مهروری، عضو هیات امنای مشورتی دانشگاه آزاد در بخشی از صحبت‌های خود از رئیس دانشگاه، مسئولین و خصوصا از مهندس جعفر یوسفی، عضو هیات امنای اجرایی دانشگاه آزاد گراش تشکر کرد.

دستگیری از آموزش گراش با نیت مادر

بخش دیگری از دورهمی دانشگاه آزاد تقدیر از یکی از خیرین و حامیان دانشگاه آزاد بود. حاج‌اسدالله دیانت، خیر گراشی مقیم امارات است که در حوزه‌های مختلف درمانی و آموزشی کمک‌های نیک‌اندیشانه‌ای برای گراش داشته است.

او در گفت‌وگو با پندری گفت: «این کمک‌ها با نیت مادر بنده، خانم فاطمه‌نسا آذرپیکان است. در سال‌های اخیر که در جریان مسائل و مشکلات آموزشی و دانشگاه آزاد قرار گرفتیم، سعی کردیم کمک‌هایی را به دانشگاه آزاد و آموزش گراش داشته باشیم تا بخشی از مشکلات آموزشی شهر نیز حل شود.»

عکس‌های محمدهادی فتاحی از دورهمی دانشگاه آزاد را در سایت پندری ببینید:

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=13512

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: