امتحانات پایانی نهم و دوازدهم: حضوری

امتحانات نهایی پایه‌های نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزار خواهد شد. این را رئیس امتحانات اداره کل آموزش و پرورش فارس گفته است.

به گزارش پندری به نقل از ایسنا؛ امتحان نهایی دوازدهم که کشوری است، ۱۰۰ درصد به صورت حضوری برگزار خواهد شد و امتحانات هماهنگ نهم هم قانون بر حضوری بودن است که استانی است. به گفته رئیس امتحانات اداره کل آموزش و پرورش استان فارس امتحانات دیگر پایه‌ها، به تصمیم ستاد ملی کرونا بستگی دارد.

شیرازی‌نژاد، رئیس امتحانات اداره کل آ.پ استان فارس با تأکید بر اینکه برگزاری امتحانات غیرنهایی بر عهده مدارس است که حضوری برگزار شود یا غیرحضوری، تصریح کرد: با وجود این اگر ستاد کرونا، رنگ شهری را نارنجی یا قرمز اعلام کرد دیگر مدارس اجازه برگزاری امتحانات به صورت حضوری را ندارند.

رئیس امتحانات اداره کل آموزش و پرورش استان فارس با اشاره به برگزاری آزمون‌های تیزهوشان و آزمون‌های ورودی به مدارس دولتی، با تأکید بر اینکه این آزمون‌ها هم به صورت حضوری برگزار می‌شوند، ادامه داد: اما در زمان برگزاری این آزمون‌ها، باید منتظر نظر ستاد کرونا باشیم؛ همچون زمان برگزاری آزمون کنکور سال قبل تا در وضعیت مناسب برگزار شود.

 

این موضوع مهم‌ترین چالش آموزش و پرورش در دوران کرونا بوده است. پیش تر نیز اداره آموزش و پرورش گراش در دی‌ماه سال گذشته در بحث حضوری یا غیر حضوری بودن امتحانات نوبت اول دانش‌آموزان دچار کش و قوس‌هایی شده بود.(خبر  در پندری).

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=2876

۲ نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: