هفته دوم مسابقات لیگ برتر نوجوانان استان فارس؛

غلبه سرخ‌های گراش بر زردهای اوز

در مسابقات لیگ برتر جوانان استان فارس تیم فوتبال نوجوانان هلال احمر گراش با نتیجه ۳ بر صفر شمس اوز را در ورزشگاه شهدا گراش بدرقه کرد. هلال‌احمر هفته اول را باخته و در هفته سوم به مصاف قشقایی شیراز خواهد رفت.

به گزارش روابط عمومی موسسه فوتبال هلال احمر گراش، در این دیدار محمد مهدی ملایی دقیقه ۶۸، سید ایمان احمدی زاده دقیقه ۸۰ و مهدی شبان دقیقه ۹۰ برای هلال احمر گل زنی کردند‌.

بازی در نیمه اول پایاپای دنبال شد و دو تیم بازی دلچسبی به نمایش نگذاشتند و این امر باعث شد توپی از خط دروازه ها عبور نکند و بازی در نیمه اول با نتیجه بدون گل به پایان رسید تا دو تیم چشم به نیمه دوم داشته باشند.

در نیمه دوم که بنام نیمه مربیان معروف است از همان ابتدا حملاتی را بر روی دوازه ی همدیگر تدارک دیدند. این در حالی بود که کفه ترازو به نفع تیم میزبان سنگینی بیشتری می‌کرد و مهاجمان این تیم برای رسیدن به گل برتری تلاش مضاعفی از خود نشان می‌دادند تا اینکه در دقیقه ۶۸ پاس زیبای مرتضی زرع ، فرار محمد مهدی ملایی چپ پای کلاسیک هلال احمر را به همراه داشت تا با یک سرتوپ و ضربه دیدنی توپ را به تور دروازه ی اوزی ها بچسپاند با این گل فشار از روی تیم هلال احمر برداشته شد و انها بازی روانتری از خود به نمایش گذاشتند که حاصل آن دو گل زیبا که یکی از یکی زیباتر توسط سید ایمان احمدی زاده و مهدی شبان به ثمر رساندند تا هلال احمری ها باخت هفته قبل را به باد فراموشی بسپارند و روند پیروزی خود را در هفته های بعد نیز ادامه دهند در پایان بازی با همان نتیجه قاطع ۳-۰ به نفع نماینده گراش به پایان رسید و جایگاه خود را در بالای جدول پس از تیم بهمن شیراز به تثبیت رساند.

گراشی‌ها با ترکیب علی جهاندیده، حمید رضا واحدی، سید محمد موسوی، محمد مهدی ملایی،(حسین محمود زاده ۸۱) فرحان آبچر(سید ایمان احمدی زاده ۷۵)، حسینعلی بیداد(احمد رضا فرامرزی۹۰)، ایلیا هادی پور، ابوالفضل بیداد، محمد مژده(مهرشاد عبدالهی ۹۰)، مهدی شبان و مرتضی ذرع پا به این میدان گذاشتند.

حسین زنگی نژاد این بازی را قضاوت کرد و مجتبی جهاندیده، حسن راستگو هر سه از داراب و محمد صحرا گرد از گراش او را در امر داوری یاری دادند.

عبدالرضا حسین پور ناظر داوری و حجت حیدری به عنوان نماینده هیات فوتبال استان این بازی را برگزار کردند.

هلال احمر گراش در سومین بازی خود به مصاف قشقایی شیراز خواهد رفت.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=12617

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: