با پیگیری‌های حسین‌زاده؛ گاز بالاخره به باغ موسی می‌رسد

سرانجام اهالی باغ موسی پس از سال‌ها پیگیری، از نعمت گاز شهری برخوردار می‌شوند. کار عمرانی این پروژه شروع شده و مسئولین وعده داده‌اند در دهه‌ی فجر مشعل‌های این منطقه روشن شوند.

سرانجام اهالی باغ موسی پس از سال‌ها پیگیری، از نعمت گاز شهری برخوردار می‌شوند. کار عمرانی این پروژه شروع شده و مسئولین وعده داده‌اند در دهه‌ی فجر مشعل‌های این منطقه روشن شوند.

به گزارش پندری، «سرانجام گاز به منطقه باغ موسی گراش رسید». این خبر را کانال روابط عمومی دفتر نماینده منتشر کرده و نوشته: با حمایت مهندس حسین‌‌زاده نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش و اوز و پیگیری جهانبانی رئیس دفتر نماینده مردم در شهرستان گراش و با همکاری فرمانداری، دادگستری و اداره گاز گراش، مناطق باغ موسی و کوچه دبیری پس از چندسال محرومیت، به گاز شهری متصل خواهند شد.

پروژه عملیات گازرسانی به مناطق باغ موسی و کوچه دبیری به طول ۳ کیلومتر در دست اقدام است که درحال حاضر ۲۲۰۰ متر آن عملیات لوله‌گذاری با اعتباری بالغ‌بر ۵ میلیارد ریال انجام شده و این پروژه تا دهه مبارکه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

اهالی باغ موسی از سال‌ها پیش برای گازکشی این منطقه پیگیر بودند. سال ۹۷ صد خانوار منطقه‌ی باغ موسی، با تهیه‌ی طوماری خواستار گازرسانی به این منطقه شدند.

علی‌اصغر حسنی، رئیس وقت شورای اسلامی شهر گراش در واکنش به این طومار، قول داد تا چند ماه دیگر اهالی این منطقه می‌توانند از گاز استفاده کنند. اما این قول رئیس شورا، پایان مطالبه‌گری اهالی باغ موسی نبود.

آن‌ها حدود یک سال بعد، دوباره اقدام به نوشتن و امضای طومار کردند تا شاید این‌بار به نتیجه برسند. این بار اکبر باقرزاده که سکان هدایت شورای شهر گراش را به دست گرفته بود، قول گازرسانی به آن‌ها را داد و در دی‌ماه ۹۸ طی نامه‌ای خطاب به شرکت گاز، خواستار تسریع گازرسانی به باغ موسی شد.

در فروردین‌ماه سال ۹۹ این‌بار حسین حسین‌زاده، منتخب مردم جنوب فارس در مجلس شورای اسلامی، با حضور در شرکت گاز شهرستان گراش این موضوع را بررسی کرد و خواستار گازرسانی به این منطقه تا سه ماه آینده شد.

در ادامه این روند، در اردیبهشت‌ماه ۹۹، اصغر فرودی، فرماندار وقت گراش، در نامه‌ای به اداره گاز شهرستان گراش، اجرای خط لوله گازرسانی به این منطقه را بلامانع اعلام کرد.

حالا هفت‌ماه پس از آخرین نامه و دستور مسئولین، وعده‌ و وعید‌ها در حال عملی شدن هستند؛ روند لوله‌گذاری شروع شده و اهالی باغ موسی در آینده‌ای نزدیک می‌توانند از گاز شهری استفاده کنند.

منطقه باغ موسی در جنوب غربی شهر گراش و حاشیه جنوبی رودخانه فصلی پئت قرار داد. مسیر دسترسی به این منطقه از طریق خیابان درمانگاه است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=1755

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: