وداع و تدفین پرشور مردم گراش با شهید گمنام

مردم گراش پس از وداعی پرشور، سرانجام ششمین شهید گمنام گراش را در دانشکده علوم پزشکی گراش به خاک سپردند.

زمین چمن شهید سلیمانی عصر روز شنبه ۲۷ دی ۹۹ مملو از جمعیتی بود که آمده بودند با ششمین شهید گمنام گراش وداع کنند.

این مراسم با حضور سردار سرتیپ پاسدار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه، حسین حسین‌زاده، نماینده مردم جنوب فارس در مجلس، سردار احمد راستی، معاون نیروی دریایی سپاه ‌و جمعی از مسئولین شهرستان و خیل ارادتمندان برگزار شد. سخنرانی سردار تنگسیری، روایتگری داوود دهقان، اجرای سرود گروه راویان آفتاب و نوحه‌سرایی حسن باقرپور از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

در این برنامه لوح و نشان خادم‌الشهید به سردار سرتیپ پاسدار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه اهدا شد. حاج علی‌اکبر فانی، پدر شهید حسینعلی فانی، لوح را به سردار تنگسیری ‌اهدا و نشان خادم‌الشهید را بر سینه‌ی وی نصب کرد. کمیته خادم‌الشهدا‌ یک گروه مردمی است که در حوزه فرهنگ شهید و شهادت در گراش فعالیت می‌کند.

 

محوطه‌ی بزرگ روبه‌روی مسجد دانشکده صبح دیروز ۲۸ دی ۹۹ مملو از جمعیتی بود که آمده بودند تا پس از تجدید عهد با ششمین شهید گمنام گراش، او را به خاک بسپارند. این شهید گمنام  همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در دانشکده علوم پزشکی آرام گرفت. ششمین شهید گمنام گراش سال ۶۵ در ۲۴سالگی در عملیات کربلای۵ در منطقه شلمچه به شهادت رسیده است.

مراسم تدفین شهید گمنام از ساعت ۹ صبح شروع و تا پیش از ظهر ادامه داشت. سخنرانی مجید غلامپور، فرماندار گراش، حجت‌الاسلام بخشایش‌پور و اجرای سرود گروه راویان آفتاب از برنامه‌های این مراسم بود.

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=2092

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: