در کم‌کاری‌ها شخصا پاسخگوی مردم هستم

جلسه شورای اداری شهرستان گراش به ریاست محمود طاهرزاده، فرماندار گراش و با حضور امام جمعه موقت و مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار شد.فرماندار در این جلسه گفت:در خصوص رفع تبعیض، ناعدالتی، کوتاهی فساد، عدم پاسخگویی شخصا برخورد می‌کنم و تمام کم‌کاری‌ها شخصا پاسخگوی مردم هستم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش محمود طاهرزاده فرماندار گراش در هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان گفت: روابط عمومی‌ها چشم و چراغ و زبان گویای اداره‌هاست، نه به عنوان تبلیغات بلکه برای اطلاع‌رسانیِ اقدامات به مردم است.

وی افزود: وقتی اقدامی انجام می‌شود و روابط عمومی به سمع و نظر مردم می‌رساند، بازخورد آن را هم می‌خواهد بداند و ببیند. روسای ادارات بحث امکانات، تجهیزات و حتی اتاق را در اداره داشته باشند تا احساس امنیت و مهم بودن در اداره را داشته باشند. جلسات با روابط عمومی ادارات به صورت ماهانه برگزار می‌شود. توجه، کمک، تجهیزات و مساعدت روسای ادارات را برای روابط عمومی‌ها خواستاریم.

طاهرزاده با اشاره به میز خدمت مسئولین در نماز جمعه گفت: روند میز خدمت را اصلاح خواهیم کرد و از این به بعد میز خدمت‌های قوی و در شان مردم گراش برگزار خواهیم کرد و این را به مردم قول می‌دهم.

وی تصریح کرد: در حوزه اداری، شهرستان گراش به صورت ویرانه است و داریم گام‌به‌گام مشکلات را بررسی می‌کنم. در خصوص رفع تبعیض، ناعدالتی، کوتاهی فساد، عدم پاسخگویی شخصا برخورد می‌کنم و تمام کم‌کاری‌ها شخصا پاسخگوی مردم هستم. اگر کم‌کاری باشد برطرف می‌کنم و اگر مشکلی از سمت روسای ادارات باشد مشکلم را با رئیس اداره حل می‌کنم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=10364

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: