از «لذت نقاشی» دیدن کنید

نمایشگاه نقاشی‌های رنگ روغن مرضیه مقدسی با عنوان «لذت نقاشی» ، از 10 تا 14 بهمن‌ماه در نگارخانه پردیس شهرداری گراش برپا شده است. امروز و فردا، ساعت 17 تا 21، آخرین ساعات بازدید از نمایشگاه است. مقدسی در گفت‌وگو با پندری می‌گوید: «در نمایشگاه بعدی، آثار تاریخی گراش را با تکنیک زغال برپا خواهم کرد.»

مرضیه مقدسی، هنرمند ۳۲ ساله‌ی گراشی، ده سالی می‌شود که به صورت جدی نقاشی می‌کند. آثار او در تکنیک رنگ روغن خلاصه نمی‌شود. او سیاه‌قلم و زغال نیز کار می‌کند و قصد دارد در نمایشگاه بعدی‌اش، آثار تاریخی گراش را با تکنیک زغال برپا کند.

مقدسی که سال‌ها کلاس‌ آموزش نقاشی را هم برگزار می‌کرده، در گفت‌وگو با پندری از کاهش این کلاس‌ها می‌گوید: «متاسفانه بعد از کرونا دیگر کلاس‌های آموزشی ما از رونق افتاده است و آن شور و شوق نیست.»

برپایی این نمایشگاه به پیشنهاد حاج‌عزیز نوبهار بوده است. مقدسی می‌گوید: «آقای نوبهار که تعدادی از آثار من را دیدند، گفتند چرا نمایشگاهی از آثارت برپا نمی‌کنی؟ من هم تلاش‌ها را بیشتر کردم و تعدادی از آثاری که اینجا می‌بینید هم در این دو ماه اخیرِ قبل از انمایشگاه آماده کرده‌ام.»

رشته‌ی دبیرستان مقدسی نیز نقاشی بوده. او می‌گوید پس از ترک دانشگاه، هنرِ نقاشی را بدون دیدنِ استاد، و خودآموز فراگرفته است.

این نمایشگاه، با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش، بنیاد فرهنگی نوبهار، خیریه صولت عنیبه و شهرداری گراش برپا شده است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=6607

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: