گراش با ۱۲ دوربین پایش تصویری می‌شود

طرح پایش تصویری شهرداری با صرف اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و استقرار ۸ دوربین در ورودی و خروجی و ۴ دوربین در مرکز شهر، صبح دیروز ،۱۹ بهمن‌ماه ۹۹، افتتاح شد.

به گزارش پندری به نقل از روابط عمومی فرمانداری گراش یکشنبه، ۱۹ بهمن‌ماه، سید احمد احمدی زاده، معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی استاندار فارس در آیین بهره برداری از این پروژه با بیان اینکه مهمترین اولویت و مطالبه مردم تامین امنیت پایدار است، اظهار داشت: امنیت به عنوان اولویت‌دارترین امور در زندگی فردی و اجتماعی همه شهروندان است و دوربین‌های پایش تصویری هم در حوزه بازدارندگی هم در حوزه کشف جرم می‌تواند موثر باشد. معمولا شهرها با دو یا سه دوربین کار را شروع می‌کنند. نصب ۱۲ دوربین در شهر گراش نشانه اهتمام شهرداری و مسئولین شهرستان به موضوع امنیت پایدار شهروندان است.

وی راه‌اندازی سیستم پایش تصویری را یکی از راهکارهای مهم برای کاهش تخلفات در سطح شهر گراش عنوان کرد و افزود: وقتی این اطلاع‌رسانی به صورت گسترده در سطح جامعه انجام شود، دیگر رفتارهای تجاوزگونه به حریم مردم کاهش پیدا خواهد کرد.

مجید غلام‌پور، فرماندار گراش، ضمن ابراز خرسندی از اجرای این طرح با اشاره به اینکه نظم، امنیت و آرامش زیربنای توسعه همه جانبه این شهرستان بوده، گفت: دوربین‌های پایش تصویری باعث افزایش احساس آرامش و امنیت در جامعه و احساس ناامنی برای مجرمان خواهد کرد.

عبدالحسین مهروری، شهردار گراش، نیز گفت: این سامانه شامل ۱۲ دوربین است که ۱۰ دوربین ثابت بوده و ۲ دوربین چرخشی در روبه‌روی حسینیه اعظم و میدان شهید بهشتی آن را تکمیل می‌کنند. هشت دوربین در ورودی‌های شهر گراش مستقر است و ورود و خروج خودروها در موارد ضروری کنترل می‌شود.

وی از افزایش تعداد دوربین‌ها در آینده خبر داد و افزود: در حال حاضر دوربین‌های موجود دوربین امنیتی است در آینده تعداد دوربین‌ها افزایش یافته و موارد ترافیکی نیز به آن اضافه خواهد شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=11750

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: