بیدله، زیر پا له

دکتر ابراهیم مهرابی، در یادداشتی انتقادی از مسئولین خواسته تا به معضلات و مشکلات محله بیدله رسیدگی شود. بیدله، منطقه‌ای حدفاصل خیابان درمانگاه تا مسجد ولیعصر را شامل می‌شود.

حدود دوسال است که ساکن محله قدیمی بیدله شده‌ام. بیدله با خرده محله‌های حاشیه‌اش، محله‌ای وسیع با مردمی نجیب که در مقایسه با دیگر محلات مشهور، بیشترین تعداد شهید، جانباز و رزمنده را تقدیم کرده است. سه سردار عزیز شهید محمد حسن حسن زاده، ناصر عظیمی و مهدی نیساری در کوچه‌های این مجموعه‌ی محله رشد کرده‌اند.
اکثر خیرین بزرگ منش و اصلی شهر از دل این محله برخاسته‌اند و با تمام همت به مجموعه شهر، شهرستان، استان و کشور خدمت کرده اند.
بیشترین تعداد نیروی اداری لایق و خادم و مسئول در خود پرورش داده و در حال خدمت صادقانه به همشهریان بزرگوار هستند و یا بازنشست شده اند. و ده ها مزیت نسبی دیگر که این محله را سرآمد محله های دیگر شهر قرار داده است.
نکته: بیان مزیت های بیدله؛ به معنی نادیده گرفتن توانمندی ها و امتیازات دیگر محله ها نیست.

🔵 با وجود همه امتیازات بالا اما محله بیدله، از امکانات مناسب شهری برخوردار نیست؛ به حدی که جناب آقای بخشایش پور، امام جمعه محترم نیز در جلسه تکریم و معارفه شهردار گراش به درستی به این مشکل و نامهربانی مستمر مسئولین به این محله اشاره کردند.
در جلسه مشترک اهالی محله بیدله با شورای محترم (که به ابتکار خود شورا برگزار شد) در ماه مبارک رمضان در مسجد مهدیه نیز، این مسائل به تفصیل ارائه گردید و تقاضای همراهی شد. نمایندگان شورا قول همکاری را دادند و امیدواریم محقق شود.
مهمترین مشکلات و نارسایی‌های محله بیدله عبارتند از:
۱ _ نداشتن پارک محله‌ای
۲_ نداشتن فضای سبز
۳_ نامناسب بودن شیب‌بندی کوچه‌ها و خیابان‌ها
۴_ نامناسب بودن آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌ها
۵_ نامشخص، نامعین و نامناسب بودن ورودی و خروجی محله
۶_ نامشخص بودن برنامه بِهسازی محله
۷_ رها بودن اکثر کوچه‌ها در زمینه جارو زدن و تمیزکردن آن‌ها
۸ _و….

علی ای حال تا به حال محله بیدله زیر پای تصمیم گیران له شده است. امیدواریم شورای محترم و شهردار جدید جناب آقای مهندس مهدی حلیمی گام‌های مناسبی برای آبادسازی بیدله و کاهش کمبودها را بردارند. بعونه و کرمه

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=8315

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: