رشد سرقت و تصادف در گراش

فرمانده نیروی انتظامی گراش در آخرین روز از هفته‌ی نیروی انتظامی، سخنران بین خطبه‌های نماز جمعه‌‌ی دیورز بود. او از رشد 18 درصدی سرقت‌ها در شش ماه اول سال در گراش، نسبت به سال گذشته خبر داد. او همچنین از خیرین امنیت‌ساز نیز تشکر کرد.

به گزارش پندری، ظهر دیروز، ۲۳ مهر ۱۴۰۰، سرهنگ کرامتی، فرمانده نیروی انتظامی گراش، ضمن تبریک هفته‌ی نیروی انتظامی گفت: «از همشهریان تقاضا داریم هرگونه اخبار یا اطلاعات قاچاق کالا، احتکار کالا، خرید و فروش مواد مخدر و مواردی که آرامش و امنیت مردم را به خطر می‌اندازد، با شماره تلفن ۱۱۰ تماس حاصل کنند و ما را در جریان قرار دهند. ۱۱۰ به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی شهروندان می‌باشد.»

فرمانده نیروی انتظامی همچنین گفت: « تلفن ۱۹۷ نیز در اختیار همشهریان می‌باشد. چنانچه شکایت یا تقدیری از کارکنان نیروی انتظامی داشته باشند، می‌توانند با این شماره تماس بگیرند.»

سرهنگ کرامتی به پشتیانی نیروی انتظامی از کادر درمان نیز اشاره کرد و گفت: «نیروی انتظامی و پلیس، در نظارت بر انجام محدودیت‌ها، کنترل ورودی و خروجی شهر طبق مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و برخورد با اصنافی که دستورالعمل‌ها را رعایت نمی‌کردند، پشتیبان کادر درمان در دوران کرونایی بوده است.

او همچنین در بخشی از صحبت‌هایش از خیرین امنیت‌ساز نیز تشکر کرد.

فرمانده نیروی انتظامی گراش با ارائه‌ی آمار، عملکرد نیروی انتظامی گراش در شش ماه ابتدایی سال را تشریح کرد و گفت: «ما ۱۵۰۲ مورد تماس با ۱۱۰ را داشتیم. ۸۶ مورد سرقت در مرکز شهرستان داشته‌ایم که که نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد افزایش داشته است.»

او همچنین ادامه داد: «۷۴ مورد از سرقت‌های که انجام شده کشف و ۴۵ نفر سارق نیز دستگیر شدند.
ما ۱۷ مورد کشف کالای کالای قاچاق نیز داشته‌ایم.»

سرهنگ کرامتی در خصوص تصادفات گفت: «تصادفات گراش نسبت به سال گذشته، افزایش ۶۶ درصدی داشته که تعداد مجروحین ۲۹ نفر بوده که نسبت به سال گذشته ۱۹درصد افزایش داشته است. در گراش فوتی‌های ناشی از تصادف ۴ نفر بوده‌اند.»

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=5329

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: