لزوم ارتقای پایگاه انتقال خون گراش

فرماندار گراش گفت: استمرار توسعه زیرساخت‌های انتقال خون و رفع کمبودها و نیازهای این مرکز در قطب درمانی جنوب فارس ضروری است.

به گزارش پندری به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مجید غلامپور، فرماندار گراش بر لزوم توجه بیشتر به اختصاص سهمیه پزشکان متخصص در مرکز انتقال خون گراش تاکید کرد و گفت: زیرساخت‌های ارتقاء پایگاه انتقال خون گراش به مرکز فرآوری خون مهیا است.

او گفت: مشارکت مردم گراش در اهدای خون مثال زدنی است و همین امر بر ضرورت ارتقاء پایگاه ثابت خونگیری به مرکز فرآوری خون دلالت دارد.

غلامپور به نقش حیاتی پایگاه انتقال خون با وجود بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) به عنوان قطب درمانی جنوب استان فارس در تامین سلامت جامعه اشاره کرد و گفت: تامین پزشک و کمبود نیروی انسانی متخصص و فنی یکی از مشکلات جدی این مرکز بوده و نیاز است در کنار حل این مشکلات، امکانات و تجهیزات این مرکز نیز تقویت شود.

فرماندار گراش ضرورت ارتقاء سرانه بهداشت و درمان در شهرستان گراش را لازم دانست و گفت: مردم گراش باید تحول در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی حس کنند و با توجه به مشارکت خوب خیرین در تامین زیرساخت‌های شهرستان نیاز است کمبودها و موانع پیش رو در توسعه مرکز انتقال خون با جدیت دنبال شود.

او گفت: با مشارکت خیران  و حمایت‌ دانشکده علوم پزشکی گراش ساختمان پایگاه انتقال خون گراش در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع با زیربنای ۷۰۰ متر مربع ساخته شد که تاکنون بالغ بر ۴ میلیارد تومان هزینه شده و در صورت تامین امکانات و تجهیز وسایل مورد نیاز در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=6875

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: