تکمیل و تجهیز مدارس مشارکتی روستایی گراش در دستور کار نوسازی مدارس فارس

مهندس شیروانی، مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان فارس، ۱۹ و ۲۰ مهر ۱۴۰۱ در شهرستان‌های حوزه انتخابیه حضور داشته است. مدیر کل در گراش، از چهار تا از مدارس گراش بازدید کرد. او در جمع‌بندی گفت: «نوسازی مدرسه روستای کنار زیارت و بشیرآباد در اولویت ما خواهد بود.»

پروژه‌های مشارکتی، پروژه‌هایی است که نیمی از هزینه‌های ساخت را خیّر و نیم دیگر را اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس فارس برعهده دارد.

به گزارش پندری به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزشی و پرورش گراش، در بازدید از مدارس، علاوه بر مدیر کل، حاج‌ابراهیم مهروری، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز گراش، دکتر فرجی، مدیر آ.پ، مهندس عباسی، نماینده نوسازی لارستان، مهندس جعفری، معاون فرماندار، عبدالرضا موغلی، معاونت توسعه پشتیبانی آ.پ، حاج‌عبدالکریم جعفری و مهندس احمد عظیمی حضور داشتند.

مدرسه رسالت کنار زیارت اولین بازدید

اولین مقصد هیات بازدید، مدرسه رسالت کنار زیارت بود. نیمی از پروژه مشارکتیِ سه کلاسه، به همت خیر محترم جناب حاج‌عبدالکریم جعفری(خیریه صولت عنیبیه) بوده است. حاج‌ عبدالکریم‌ جعفری، از اعضای مجمع خیرین در این بازدید گفت: «نیمی از پروژه ساخت مدرسه را ما به اتمام رسانده‌ایم. اما نیم دیگر از پروژه که به عهده اداره کل نوسازی بوده انجام نشده. ما درخواست داریم هر چه سریع‌تر این پروژه تکمیل شود.» جعفری در ادامه به مدیر کل گفت: «ما نیمی از ساخت پروژه مدرسه‌ای در بشیرآباد هم آماده کردیم که منتظر تکمیل آن توسط نوسازی هستیم.»

مدرسه سلیمی، دومین بازدید

مدرسه مشارکتی سلیمی واقع در بلوار سپاه، یکی دیگر از پروژه‌هایی بود که بازدید شد. این مدرسه به نمایندگی مهندس احمد عظیمی در حال پیگیری است. عظیمی در این بازدید از مدیر کل خواست برای ساخت واحد‌های تجاریِ وقفی برای مدرسه‌، بر رو به خیابان، در این پروژه همکاری کند.

سومین بازدید از مدرسه اکبری

مدرسه اکبری واقع در خیابان درمانگاه، از جمله مدارس خیرساز است که نماینده‌ی آن حاج‌محمدحسن مهرابی است. مدیر آ.پ در صحبت‌هایی از خیر بزرگوار و نماینده ایشان قدردانی کرد.

مدرسه عبدالهی آخرین مقصد بازدید

مدرسه عبدالهی به همت خیر‌ محترم حاج‌سعید عبدالهی، آخرین پروژه‌ای بود که توسط مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس بازدید شد. این پروژه مورد تحسین مدیر کل قرار گرفت.

جمع‌بندی در آموزش و پرورش

جلسه جمع‌بندی بازدیدهای مدیر کل، در دفتر مدیر آ.پ گراش برگزار شد. دکتر فرجی در این جلسه ضمن تشکر از مدیر کل و اعضای مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان گفت: «اولین خواسته‌ی ما از مدیر کل محترم تکمیل مدارس مشارکتی است که هر چه زودتر این مدارس تکمیل و تجهیز شود.»

مدیر آ.پ گراش در ادامه به خواسته‌های دیگری همچون «آسفالت و ایزوگام مدارس»، «اختصاص و حل مشکل انشعاب آب برای مدارس» و «تجهیزات مدارس» اشاره کرد.

حاج‌ابراهیم مهروری نیز در بخشی از صحبت‌های خود به «رعایت عدالت در تقسیم بودجه‌های استانی» اشاره کرد.

مهندس شیروانی،‌ مدیر کل نوسازی استان، در پایان جلسه گفت: «مهم‌ترین صحبتی که من به همکاران عرض می‌کنم این است که ما سعی کنیم کیفیت قول‌ها را افزایش بدهیم نه کمیت. یعنی ما قولی بدهیم که بتواینم عملیاتی‌اش کنیم.»

مدیر‌کل در ادامه افزود: «نتیجه بازدیدهای پنج‌ منطقه آموزش و پرورش را جمع‌بندی می‌کنیم و به صورت کتبی قول‌هایی می‌دهیم که جدا جدا مطالبه‌گری و پیگری کنیم. امیدواریم هر چیزی که امضا می‌کنیم، رضایت مجمع خیرین را به همراه داشته باشیم.»

مهندس شیروانی‌ در پایان جلسه گفت: «حداکثر تا دوماه آینده تکمیل دو مدرسه روستایی بشیرآباد و کنار زیارت را شروع کنیم.»

جلسه جمع‌بندی و نوشتن صورت‌جلسات بازدیدها، با حضور رؤسای آ.پ ۵ شهرستان مذکور، در اوز برگزار شد. مدیر کل گفت: «علت اینکه اوز را برای میزبان نهایی انتخاب کردیم، به مناسبت میلاد پیامبر اسلام و هفته وحدت بود.»

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=10023

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: