ششمین اردوی جهادی عمار در مهرآباد لار برگزار شد

ششمین دوره اردوی جهادی گروه عمار به هدف محرومیت زدایی و خدمت‌رسانی به مستضعفین، شهریورماه ۱۴۰۰ با حضور ۳۵ نفر از جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.

به گزارش پندری، شمشین دوره اردوی جهادی گروه عمار در شهریور‌ماه امسال برگزار در روستای مهرآباد شهرستان لار برگزار شد. این اردوی ۶ روزه با شرکت ۳۵ جهادگر از تاریخ ۱۴ شروع و ۱۹ شهریورماه به پایان رسید.

اردو های جهادی گروه عمار شامل برنامه‌های مختلفی از جمله عمرانی، فرهنگی و محرومیت‌زدایی می‌باشد. در همین راستا و در طول اردو از جمله برنامه‌های عمرانی، ساخت سقف دو خانه، بهسازی معابر، سد و بهشت زهرای روستا و تامین ماسه مورد نیاز چند خانه و خانوار به اتمام رسیده است.

گفتی است گروه جهادی در موضوعات فرهنگی و تبلیغی نیز، برگزاری مراسم تعزیه خوانی و هیئت عزاداری به مناسبت شهادت حضرت رقیه(س) و برگزاری کلاس‌های تربیتی برای کودکان روستا را در دستور کار داشته است.

دیگر برنامه اجرا شده، ارتباط‌گیری و دعوت از مسئول دفتر گراش نماینده محترم مردم در مجلس و برگزاری جلسه بررسی مشکلات و ارائه راهکار با شورای محترم روستا و جوانان می‌باشد.

این اردو با همکاری و پشتیباتی تیم مهندسی و ماشین آلات سنگین گروه جهادی جواد الائمه(ع) نیروهوایی سپاه لار برگزار گردید.

بخش عمده تامین مالی اردو‌های جهادی و برنامه‌های اینچنینی با همت خیرین اتفاق می‌افتد. گروه جهادی عمار با اجرای طرح قلک جهادی و جذب پول در طول سال خود را برای برگزاری چنین اردو‌هایی آماده می‌کند، شما هم می‌توانید عضو طرح قلک جهادی بشوید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=4882

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: