تجهیز مدارس روستا با همت خیرین مدرسه‌ساز

مهر و آبان ۱۴۰۱، مدیر آ.پ و مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان گراش، با حضور در مدارس ارد، فداغ، خلیلی و دیگر روستاها، نیازمندی‌های آن‌ها را ثبت کردند. ۱۹ آذر، بخشی از نیازمندی‌ها با چهار سرویس به سمت مدارس روستا ارسال شد.
بازدید اول مجمع خیرین در سایت پندری
بازدید دوم جمع خیرین در سایت پندری

به گزارش روابط عمومی آ.پ گراش، در ارسال نیازمندی‌ها، دکتر فرجی، مدیر، عبدالرضا موغلی، معاون توسعه پشتیبانی آ.پ، طاهره فروزش، بخشدار مرکزی و حاج‌حسین افشار، عضو مجمع خیرین مدرسه‌ساز و نماینده اولیا و محمدعارف درویشی، امین اموال آ.پ حضور داشتند.

محمدعلی فرجی، مدیر آموزش و پرورش گفت: «به همت خیرین محترم مدرسه‌ساز، اموالی قریب به ۲۰۰ میلیون تومان برای مدارس روستا آماده شد. یخچال، آبسردکن و وایت‌برد مهم‌ترین اقلامی است که در این کاروان به مدارس روستا ارسال شد.»

مدیر آ.پ افزود: «برای برخی مدارس هم با پیگیری‌هایی که از اداره کل آموزش و پرورش و نوسازی استان داشته‌ایم، قول شش دیتا پروژکتور را گرفته‌ایم. که به مدارس روستا که اعلام نیاز کرده بودند تقدیم می‌شود. در بازدیدهایی که انجام شد، برخی مدارس نیاز به ساخت سالن امتحانات یا نمازخانه داشتند که در پروژه‌های بلندمدت آ.پ و مجمع‌ خیرین قرار داده‌ایم.»

عبدالرضا موغلی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آ.پ گراش نیز گفت: «در کنار اموال تهیه شده با کمک خیرین، از طرف خود اداره نیز اقلامی از جمله میز و صندلی، صندلی چرخ‌دار و کمد جوایز ارسال کرده‌ایم. همچنین به مدارس پنج روستا نیز مبلغ ۴۵ میلیون تومان برای تعمیر سرویس بهداشتی اختصاص داده‌ایم. یک بودجه ۵۰ میلیون تومانی هم برای تجهیز مدارس اختصاص پیدا کرده است.»

دکتر فرجی در پایان گفت: «از کمیته امداد امام خمینی، جمعیت هلال‌احمر و آبفای گراش که برای ارسال اموال به مدارس ماشین در اختیار آموزش و پرورش قرار دادند کمال تشکر را دارم.»

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=10481

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: