نایب‌رئیس شورای شهر گراش:

به زودی فراخوان اِلِمان میدان شهرداری منتشر می‌شود/پیگیر عقب‌نشینی دیوار استادیوم هستیم

نائب رئیس شورای شهر می‌گوید اصلاح میدان شهید برزگران هنوز به پایان نرسیده و به زودی این کار از سر گرفته می‌شود. برای اِلِمان وسط میدان هم به زودی یک فراخوان منتشر خواهیم کرد.

علی بیضایی، نائب‌رئیس شورای شهر گراش در گفت‌وگو با پندری می‌گوید: «هدف اصلی تغییرات میدان شهید برزگران، اصلاح ترافیکی بوده که نقشه‌ی آن از طرف مهندسین ترافیک تهیه شده و به تصویب شورای ترافیک استان هم رسیده است. مقداری از طرح اجرا شده و مقداری مانده است. اگر الآن کار متوقف شده برای این است که سقف قرارداد تمام و مناقصه‌اش برگزار شده است که احتمالا این هفته شروع به کار می‌کنند که زودتر تکلیفش مشخص شود.»

بیضایی در ادامه گفت: «میدان شهرداری در دو بعد کار می‌‌شود یکی اصلاح طرح ترافیکی خود میدان است و یکی بحث فضا‌سازی و المان میدان. طی یکی دو روز آینده فراخوان کلان زده می‌شود که تمام معمارها طراحی‌ها را بیاورند و با در نظر گرفتن نظرات مردم یک المان در خور شأن و مناسب نصب کنیم.»

نائب‌رئیس شورا در پایان گفت: «علاوه بر این یکسری اقدامات جانبی هم است. مثلا دسترسی خیابان‌هایی مثل شهید صیاد شیرازی به شهید سعادت بسته می‌شود و مستقیم نمی‌توانند بیایند. در واقع از فرعی که می‌آیند وارد کندرو می‌‌شوند و از آنجا دور می‌زنند و وارد محور اصلی می‌شوند‌. یکسری جوانب و تغییرات هم است و یکسری جاها عقب‌نشینی می‌کند مثل گوشه‌ای از پیاده‌رو استادیوم یا گوشه‌ای از سمت مقابلش که خیابان شهید محقق می‌شود. همچنین به جد با کمک نماینده و دیگر دوستان عقب‌نشینی دیوار استادیوم را دنبال می‌کنیم. ممکن است تقاطع روبرو استادیوم نیز باز شود. اصلاحات جانبی هم دارد که ان‌شا‌الله همه‌اش انجام شود و گره‌ای از کار مردم باز شود.»

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=12063

۱ نظر

  • سلام. طراحی میدان و فضاهای شهری، کار شهرسازان و طراحان شهری هست. هرچند از سایر رشته ها هم میتونن شرکت کنن.
    اما لطفا در نوشتن گزارش های خبری، به واژه ها دقت بشه تا رشته هایی مثل شهرسازی و طراحی شهری زیر سایه ی رشته معماری مخفی نشه!
    با تشکر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: