از نمایشگاه و شب شعر تا فوتسال هنرمندان

اولین جلسه‌ی ستاد گرامیداشت هفته‌ی هنر انقلاب و شهادت سیدمرتضی آوینی، صبح روز دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ با حضور روسای ادارات و مسوولین در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد. «معرفی شهید شاخص هنرمند»، «برگزاری مسابقه نقاشی بچه های انقلاب» و «نشست صمیمی هنرمندان با مسئولین، از جمله برنامه‌های هفته‌ی هنر انقلاب در گراش است.

به گزارش پندری به نقل از روابط عمومی کانون بسیج هنرمندان شهرستان گراش، در این جلسه فرماندار گراش ضمن خوشامد به حاضرین در خصوص اهمیت هفته هنر انقلاب و علت نام‌گذاری این هفته که به یاد سید شهیدان اهل قلم، شهید سید مرتضی آوینی است به ایراد سخن پرداخت. وی در ادامه ضمن تشکر از حضور مسئولین تاکید نمود که این هفته می‌بایست عرصه هنر انقلاب در سطح شهرستان با برگزاری برنامه‌های شاخص و انقلابی برای عموم مردم عرضه گردد.

سرگرد پاسدار دهقانی فر، مسوول بازرسی و تعالی ناحیه بسیج گراش ضمن معرفی مسئول کانون بسیج هنرمندان و هیات اجرایی به تبیین رهنمودهای رهبر انقلاب و شعار سال ۱۴۰۱ پرداخت و گفت: امروز مسوولین و مردم باید در کنار هم و با همدلی و هم‌افزایی به محقق نمودن شعار سال کمک کنند.

دهقانی‌فر همچنین به تشریح اهداف و برنامه‌های هفته هنر انقلاب پرداخت و افزود: امروز بهترین و بزرگترین هدف، ترویج شعار و تبیین هنر انقلاب و دفاع مقدس و ترویج این هنر در بین آحاد مردم و هنرمندان است. او همچنین حبیب‌اله فروزش را به عنوان مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان گراش معرفی کرد.

مسئول کانون بسیج هنرمندان دیگر سخنران این جلسه بود. او به ارائه‌ی طرح و برنامه‌های راهبردی کانون پرداخت و گفت: به فرامین و راهکارهای تخصصی هنر انقلاب اشاره نموده و لزوم بسیجی‌وار بودن در عمل را یاد‌آوری و تاکید کرد.

برنامه‌ها و جزییات آن‌ها را در pdf زیر ببینید:

جدول برنامه هفنه هنر انقلاب

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=7438

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: