افتتاح بهترین مدل زایشگاه در دنیا (LDR) در بیمارستان گراش

بخش LDR مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین علی(ع) گراش با حضور دکتر شهلا خسروی مشاور وزیر بهداشت در امور مامایی و دکتر فرح بابایی رئیس اداره مامایی وزارت بهداشت افتتاح شد.

به گزارش وبدا گراش، LDR مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین علیه السلام گراش، این بخش به متراژ ۵۵٠ متر مربع با هزینه‌ی ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ساخته شده است که ٣ میلیارد و هشتصد و پنجاه میلیون تومان توسط خیرین گراشی و یک میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون تومان از اعتبارات دولتی تامین شده است.

بخش LDR دارای چهار اتاق است که هر اتاق دارای امکانات ویژه همچون تخت برقی زایمان، وان زایمان در آب، سرویس بهداشتی، حمام بیمار، رختکن بیمار، فضای استراحت همراه بیمار، فضای اسکراب و سالن کنفرانس است.

دکتر شهلا خسروی در مراسم افتتاح این بخش گفت: دانشکده علوم پزشکی گراش توانسته است از ظرفیت خیرین به خوبی استفاده کند و این بخش و دیگر بخش‌های مرکز آموزشی درمانی را راه‌اندازی کند که در نوع خود منحصر به فرد است.

بازدید از بخش‌های مختلف مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین علی علیه السلام گراش، بازدید از مرکز درمان ناباروری از زهرا سلام الله علیها گراش و محل جدید احداث مرکز درمان ناباروری، بازدید از بخش رادیوتراپی و شیمی درمانی و بازدید از مطب پزشک خانواده و جلسه با خیرین و مسئولین علوم پزشکی گراش از دیگر برنامه‌های سفر مشاور وزیر در امور مامایی و رئیس اداره مامایی وزارت بهداشت در گراش بود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=11791

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: