محمدجواد ایزدی، رایزن ایران در مسکو

محمد‌جواد ایزدی، به عنوان رایزن سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو روسیه معرفی شد. او اهل گراش و برادر شهید احمد ایزدی است و پیش از این به مدت سه سال ریاست نمایندگی وزارت امور خارجه در کیش را عهده‌دار بوده است.

به گزارش پندری، ایزدی از سال ۱۳۸۰ در رسته سیاسی و به عنوان دیپلمات در وزارت امور خارجه شروع به‌کار کرده است و ماموریت‌های سیاسی خارجی خود در کشور‌های مختلفی از جمله اتیوپی، ماداگاسکار و صربستان انجام داده است.

محمدجواد ایزدی در گفتگو با پندری گفت: دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته روابط بین‌الملل از دانشگاه علامه طباطبایی و در حال حاضر دانشجوی مقطع دکترا در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران هستم.

از سال ۱۳۸۰ در رسته سیاسی و به عنوان دیپلمات در وزارت امور خارجه مشغول به کار شدم و در این مدت، بارها به عنوان نماینده جمهوری اسلامی درنشست‌های بین‌المللی حضور داشته و به همراه هیأت‌های سیاسی و دیپلماتیک به بیش از ۳۰ کشور دنیا سفر کرده‌ام.

ماموریت‌های سیاسی خود را به عنوان دبیر اول سفارت جمهوری اسلامی ایران در اتیوپی و پس از آن به عنوان معاون سفیر و رایزن سیاسی سفارت کشورمان در صربستان گذراندم.

مدتی را نیز در سمت کاردار جمهوری اسلامی ایران در ماداگاسکار مشغول به خدمت بودم و پیش از اعزام به بلگراد، ریاست اداره نهادهای آفریقایی در وزارت امور خارجه را بر عهده داشتم.

پس از بازگشت از ماموریت دوم مسئولیت میز اتحادیه اروپا را برعهده گرفتم و از سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱ رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در کیش بودم.

در حال حاضر نیز رایزن یک سفارت جمهوری اسلامی ایرا در مسکو هستم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=9859

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: