۴۱۶ کنکوری در گراش؛ سهم تجربی‌ها ۱۹۸ داوطلب

اولین جلسه شورای اداری آموزش و پرورش گراش، بعد از معرفی محمدعلی فرجی، با حضور معاونین و کارشناسان صبح روز گذشته، 6 تیر 1401 برگزار شد. مهم‌ترین موضوع این جلسه برگزاری کنکور سراسری در گراش بود.

به گزارش پندری، به نقل از روابط عمومی آ.پ گراش، فرجی مدیر آموزش و پرورش، ضمن خیر مقدم به همکاران، به بهره وری در ادارات اشاره کرد و از کارشناسان خواست تا بهره‌وری را به حداکثر برسانند.

وی همچنین توجه به صفت پیگیری و طرح تکریم ارباب رجوع را از نکات مهم و حیاتی اداره آموزش و پرورش دانست.

فرجی با اشاره به بحث کنکور آن را موضوع حساس و با اهمیتی در سطح کشور خواند که به عنوان یکی از رویدادهای بزرگ علمی و آموزشی کشور شناخته می‌شود. لذا می‌طلبد با دقت و همت بیشتر همه پای کار باشند تا این رویداد بزرگ هم به خوبی انجام گیرد.

رئیس آ.پ گراش همچنین یادآور شد به منظور تکریم همراهان داوطلبان کنکور، نمازخانه مدیریت آموزش و پرورش واقع در طبقه بالای ساختمان آموزش و پرورش برای همراهان برادر و نمازخانه دبیرستان سعادت نیز برای همراهان خواهر که حوزه امتحانی داوطلبانشان در سالن شوری می‌باشد، جهت استراحت در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

همچنین در حوزه محبی نیز تدابیری برای همراهان در نظر گرفته شده و کلاس‌هایی در اختیار آن‌ها قرار داده خواهد شد.

محمدی کارشناس سنجش مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گفت: مجموعا تعداد ۴۱۶ داوطلب کنکور شهرستان در رشته‌های هنر، علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبان خارجی شرکت خواهند کرد.

از این بین ۴۳ داوطلب در رشته هنر، ۲۹ داوطلب در رشته علوم ریاضی و فنی، ۱۰۳ داوطلب در رشته علوم انسانی، ۱۹۸ داوطلب در رشته علوم تجربی و ۴۳ داوطلب در رشته زبان‌های خارجی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

محمدی همچنین بیان کرد: حوزه‌های سالن شوری و سالن محبی میزبان کنکوری‌های عزیز در تاریخ‌های هشتم، نهم، دهم و یازدهم تیرماه می‌باشد.

وی یادآور شد: کارت‌های شرکت در جلسه کنکور همه داوطلبان به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز یکشنبه، ۵ تیر لغایت سه‌شنبه، ۷ تیر برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش کشور قرار دارد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=8965

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: