تیم هندبال بانوان گراش به نام دختران خوشبختی

طی جلسه‌ای که با حضور مسئولین و والدین مرحومان آیدا و آتنا خوشبختی در سالن اجتماعات شورای شهر برگزار شد، نام تیم هندبال بانوان گراش، به نام دختران آسمانی تغیبر نام داد. آتنا و آیدا نیز به عضویت افتخاری تیم هندبال بانوان گراش درآمدند.

به گزارش آرزو عباسی، روابط عمومی هیات هندبال گراش، در این جلسه که پنجشنبه ٩ تیرماه ١۴٠١ برگزار شد، محسن افشار رئیس اداره ورزش و جوانان، حاج‌محمد منفرد، رئیس هیات امنا موسسه خیریه شهیدان میرزا و باباحسن جعفری و مدیر عامل مجمع خیرین سلامت، سرهنگ کرمی، فرمانده نیروی انتظامی، دلخوش، عضو شورای شهر، محمد شکاری، رئیس هلال احمر، زهرا نظافت، رئیس هیات هندبال، میلاد کامرانی نائب‌رئیس هیات هندبال برادران، احترام رضوانی‌فرد سرپرست تیم هندبال و بازیکنان حضور داشتند.

زهرا نظافت، رئیس هیات هندبال گراش، ضمن عرض تسلیت مجدد به خانواده مرحومان خوشبختی گفت: «امروز در کنار هم جمع شدیم که هم یادمان آن دو عزیز یعنی آیدا خانم و آتنا خانم خوشبختی را گرامی بداریم و هم اسم تیم هندبال دختران شهرستان گراش را به احترام آن دو عزیز تغییر بدهیم.»

نظافت در ادامه گفت: «چون ما در طی این سال‌ها خیلی تلاش کردیم که بتوانیم جدای از ورزش که برای سلامتی جسم مفید است، برای سلامت روح و روان دختران هم کاری انجام بدهیم. هر عزیزی که با مجموعه ما آشنایی داشته باشند، می‌داند که در وهله اول برای ما بحث فرهنگی و اجتماعی دختران مهم است و در مرحله دوم ورزش.»

رئیس هیات هندبال گفت: «همه شما عزیزان می‌دانید که دختر یعنی کسی که عشقش روز به روز به پدر و مادر بیشتر می‌شود و ما وظیفه خودمان می‌دانیم که تمام سعی و تلاش‌مان را بکنیم که بتوانیم نقشی در تربیت و سلامت روحی و روانی آنها داشته باشیم. ان‌شاءالله با همت و یاری مسئولین شهرستان گراش بتوانیم جایگاه دختران هندبالیست شهرستان گراش را به جایگاه واقعی‌شان برسانیم.»

در پایان از طرف هیات هندبال شهرستان گراش لوح تقدیر و کارت عضویت افتخاری آیدا و آتنا خوشبختی در تیم هندبال دختران آسمانی و تندیس به والدین مرحومان خوشبختی اهدا شد.

آتنا و آیدا، دختران مهدی خوشبختی، شامگاه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در یک تصادف که در اتوبان خلیج فارس، در مسیر بین قشم و درگهان رخ داد، فوت کردند. (خبر در پندری)

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=9001

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: