افزایش سرعت اینترنت در برخی شهرک‌های گراش

پندری‌- مهناز نظری: با خرید شش دستگاه سوئیچ توسط مخابرات، سرعت اینترنت 2020 در شش شهرک مسکن مهر قدیم، پاسداران، فرهنگیان، کارگر و طلاب افزایش پیدا کرده است.. به گفته‌ی حق‌شناس، کارشناس مخابرات گراش، هم‌اکنون سرعت دانلود در این شهرک‌ها به ۱۳.۴۲ و آپلود به ۱.۶۳ افزایش پیدا کرده است. با پیگیری‌های کارشناس مخابرات، تا حدود دو هفته‌ی دیگر، اینترنت مرکز شهر نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

رسول حق‌شناس، کارشناس مخابرات گراش در گفتگو با پندری گفت: «بعد از پیگیری‌های چندماهه از استان توانستیم ۶ دستگاه سوئیچ تهیه کنیم که در شهرک‌های مسکن مهر قدیم، پاسداران، فرهنگیان، کارگر، طلاب نصب شده است. قبلا دستگاه ویس و دیتا یکی بوده و پهنای باند را تقسیم می‌کردند که این وضعیت باعث ضعیف شدن اینترنت می‌شد.»

وی در ادامه گفت: «به‌دلیل عدم رضایت مشترکین و با پیگیری از استان و تهیه چند دستگاه سوئیچ که پنج‌شنبه هفته قبل موقتا در شهرک فرهنگیان راه‌اندازی کردیم و در مرحله تست است. بقیه دستگاه‌ها راه‌اندازی خواهد شد، بعد از شهرک‌ها در مرکز شهر راه‌اندازی خواهیم کرد.»

حق‌شناس در پایان گفت: «بعد از اتمام کار در گراش بهبود وضعیت اینترنت توابع ارد و فداغ در دستور کار قرار دارد و طی روزهای آینده انجام خواهد شد.»

کارشناس مخابرات گراش‌ افزود: «با وجودی که در حال حاظر مشکل کندی و پهنای باند سراسری داریم اما با این وجود موفق شدیم سرعت اینترنت شهرک‌های پاسداران، فرهنگیان، کارگر و طلاب سرعت دانلود به ۱۳.۴۲ و آپلودود به ۱.۶۳ برسانیم. لازم به ذکر است این تست انجام شده از خط یکی از مشترکین هست که از سرویس سرعت ۸ استفاده می‌کند. قطعا اگر مشترکی سرعت بالاتر خریداری کند از کیفیت بهتری برخورد خواهد بود.»

حق‌شناس اضافه کرد: «یک خبر خوب دیگر مسکن مهر قدیم دو شب گذشته، کارهایش انجام شد و به اینترنت سرعت بالا مجزا شد. جا دارد از مهندس متاله مسئول دیتا استان قدردارنی و تشکر کنم که وقت گذاشتند و با همکاری هم توانسیتم مشکلات قسمتی از شهرستان گراش برطرف کنیم. ان‌شاءالله اینترنت مرکز شهر با پیگیری‌های که کردم مهندس متاله قول دادند به زودی مشکلات اینترنت سطح شهر بررسی و مشکلات برطرف کنند.»

کارشناس مخابرات در پایان گفت: «فقط سرعت اینترنت ۲۰۲۰ ارتقا پیدا کرده است. اگر در نقاط شهرک مشکلاتی بود حتما مشترکین به خودم اعلام کنند تا در اولین فرصت بررسی و مشکلات برطرف گردد.»

رسول حق‌شناس شماره تماس‌هایی را نیز معرفی کرده. شماره اداره مخابرات ۵۲۴۴۲۷۳۷ و شماره همراه ۰۹۱۷۷۰۹۱۰۶۷ است. حق‌شناس گفت: «برای تماس با شماره همراه بیشتر سعی کنند به صورت پیامک یا واتساپ پیغام بگذارند. چون واقعا حجم کارم بالا هست. از صبح تا ظهر عصرها شماره همراه جوابگو هستم.»

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=10138

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: