نوجوانان زیر ۱۳ هلال‌احمر قهرمان فوتبال دهه فجر

مسابقات فوتسال زیر ۱۳ سال به مناسبت دهه مبارک فجر 1400 در زمین چمن مصنوعی باشگاه ستاره‌آبی برگزار شد. در بازی فینال هلال احمر با شکست دادن استقلال توانست قهرمان این رقابت‌ها شود. ابوالفضل کرمی با زدن ۱۹ گل آقای گل این مسابقات شد. این مسابقات به میزبانی مدرسه فوتبال ذوالفقار برگزار شده است.

به گزارش پندری و به نقل از روابط عمومی مدرسه فوتبال ذوالفقار این مسابقات با حضور هشت تیم ذوالفقار، هلال احمر، خلیج فارس، اتحاد، انقلاب، استقلال، شاهین و بشارت در دو گروه چهار تیمی برگزار شد. تیم‌های استقلال و ذوالفقار از گروه اول و هلال احمر و خلیج‌فارس از گروه دوم به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند. تمی‌های هلال احمر و استقلال به ترتیب با شکست دادن تیم‌های ذوالفقار و استقلال به دیدار پایانی رسیدند. هلال‌احمر نیز قهرمان مسابقات شد.

همچنین تیم فوتبال خلیج فارس در دیدار رده‌بندی با پیروزی بر تیم فوتبال ذوالفقار توانست مقام سومی این رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد و تیم ذوالفقار نیز تیم اخلاق این دوره انتخاب شد.

ابوالفضل کرمی با زدن ۱۹ گل آقای گلی این رقابت‌ها را کسب کرد.

بازیکنان اخلاق:
محمد عباسپور از تیم ذوالفقار
احمدرضا واحدی فر از تیم خلیج‌فارس
حسین رهروی از تیم هلال احمر

از سوی کمیته استعدادیابی شهرستان گراش ۵ نفر استعداد برتر و تیم منتخب این دوره برگزیده شدند و از سوی این کمیته مورد تجلیل قرار گرفت.

استعدادهای برتر:
فرید شیرشمسی (اتحاد)
متین اقبال (خلیج فارس)
دانیال عبداللهی (ذوالفقار)
ابوالفضل کرمی (استقلال)
مهدی فرجی (هلال احمر)

عکس‌های حسن خواجی از این مسابقات را ببینید:

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=7017

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: