گراش پنجشنبه میزبان فرستادگان رئیس‌جمهور است

صبح، مشاور رئیس‌جمهور؛ عصر، وزیر ورزش و جوانان

رئیس‌جمهور به همراه هیاتی از وزیران، پنجشنبه و جمعه در استان فارس حضور خواهند داشت.

به گزارش پندری، صبح پنجشنبه، ،حجت‌اله عبدالملکی، دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری‌صنعتی به گراش خواهد آمد تا ساختمان‌ خیرساز عنیبه را افتتاح کند و بازدیدی از جاده چک‌چک داشته باشد. عبدالملکی به اوز و خنج نیز خواهد رفت.

وزیر ورزش و جوانان که قرار بود به اوز و لار سفر کند، حضورش در دقیقه ۹۰ در گراش قطعی شد. کیومرث هاشمی، وزیر جدید ورزش و جوانان در لار مجموعه ورزشی منیری را افتتاح می‌کند و در کوره اوز، یک ورزشگاه را. هنوز برنامه‌ی عصر پنجشنبه وزیر در گراش مشخص نیست. وزیر بهداشت به فسا و داراب و وزیر نفت به مهر و لامرد می‌رود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش سه شنبه ۱۸ مهرماه ۱۴۰۲، فرماندار گراش در جسله شورای اطلاع رسانی و فضای مجازی در جمع خبرنگاران از حضور حجت‌اله عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی به عنوان نماینده ویژه سفر رئیس جمهور به فارس در گراش خبر داد و افرود: همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان فارس، حجت‌اله عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی صبح پنجشنبه ۲۰ مهرماه به گراش سفر خواهد کرد.

فرماندار گراش افزود: در این سفر رایزنی ها برای تکمیل پروژه های نیمه تمام انجام خواهد گرفت و امیدواریم دستاورد خوبی در حوزه جذب اعتبارات ملی داشته باشیم همچین ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان در حوزه سرمایه گذاری و اقتصادی بیان خواهد شد.

محمود طاهرزاده گفت: در سفر مشاور رئیس جمهور به شهرستان پروژه ساختمان اداری و مجتمع اشتغال زایی موسسه خیریه صولت عنیبه با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان با زیربنای ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع به بهره برداری می‌رسد. اعتبارات ساخت این موسسه به همت خیرین تامین شده است.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم گام‌های موثری برای توسعه گراش برداشته شده است، تصریح کرد: خدمات دولت سیزدهم با ادوار گذشته قابل ملاحظه نیست به طوری که در دوسال گذشته بیش از ۱۵۰ پروژه با اعتباری افزون بر ۴۰۰ میلیارد تومان در شهرستان گراش افتتاح و یا کلنگ زنی شده است.

وی افزود: تامین اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و تعریف چند پروژه ضروری از جمله انتقال آب از خلیج فارس، از مهم‌ترین موضوعاتی است که در سفر نماینده ویژه رئیس جمهور به شهرستان مطرح خواهد شد

فرماندار گراش تکمیل پروژه ساخت جاده چک چک، مجتمع اداری، ورزشگاه محبی و تونل شهدای خلیج فارس را ۴ طرح مهم نیم تمام عمرانی شهرستان عنوان کرد و افزود: برای تکمیل این طرح ها اعتباری افزون بر هزار میلیارد تومان نیاز است

فرماندار گراش در تشریح سفر مشاور رئیس جمهور به گراش گفت: برگزاری جلسه شورای اداری، دیدار چهره به چهره با مردم و بازدید از پروژه های نیمه تمام از جمله مجتمع اداری و جاده چک چک از مهمترین برنامه های این سفر است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=12638

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: