سهم گراش: ۴.۵ میلیارد تومان

۲۵ میلیارد تومان از بودجه نماینده برای حوزه انتخابیه

روابط عمومی دفتر نماینده، نحوه‌ی توزیع بودجه‌ی ۲۵ میلیارد تومانی در اختیار نماینده را منتشر کرده است. از این بین بیشترین بودجه سهم لار با ۶.۵ میلیارد تومان است. جویم ۵ میلیارد تومان و گراش و اوز و خنج هر کدام ۴.۵ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف دریافت خواهند کرد.

سهم شهرستان «گراش» از بودجه در اختیار نماینده در سال ۱۴۰۲ نیز ۴ و نیم میلیارد تومان است که به حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، ورزشی و بهداشتی اختصاص یافت.

با این بودجه در حوزه «عمرانی»، طرح‌های هادی ۹ روستای کنار زیارت، حسین‌آباد، محمدزینا، کنگ و ریشه، بشیرآباد، آغصه، خلیلی، فداغ و تنگ‌خور اجرا و تکمیل خواهد شد. عملیات آبرسانی به شهر گراش نیز توسعه می‌یابد.

همچنین ساختمان اداری بهزیستی گراش تکمیل می‌شود و مبلغی برای تکمیل بند خاکی بشیرآباد اختصاص می‌یابد.

در حوزه «فرهنگی» نیز با بودجه در اختیار نماینده، کتابخانه عظیمی گراش، مجمع القرآن فاطمیون، کانون مداحان، خانه عالم خلیلی، هیات محبان اهل بیت (ع) گراش و ایستگاه رادیو و تلویزیون تجهیز می‌شود. مبلغی هم به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گراش و عملیات ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد تعلق می‌گیرد.
مبالغی نیز برای تکمیل و تجهیز تپه نورالشهدا و گلزارهای شهدای پیرپنهان و ناساگ تعلق خواهد گرفت.

در حوزه‌های «ورزشی» و «بهداشتی» نیز با بودجه در اختیار نماینده، مجموعه ورزشی فداغ، مجموعه ورزشی ارد، خوابگاه مجموعه ورزشی محبی گراش، مجموعه ورزشی ریاست‌جمهوری گراش، مجموعه ورزشی شهدای گراش، رختکن زمین چمن هلال‌احمر، سالن‌های ورزشی ۹ دی، مرکز بهداشت ارد و پایگاه انتقال خون گراش تکمیل و تجهیز خواهد شد.

نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گراش، پایگاه‌های بسیج و سوله صالحین نیز برای تجهیز و تکمیل بودجه‌ای دریافت خواهند کرد.

گفتنی است؛ طرح‌های فوق‌الذکر با پیشنهاد مسئولان شهرستان در ردیف طرح‌های مشمول بودجه در اختیار قرار گرفته که تخصیص آن به صورت ۱۰۰% خواهدبود و تسریع در اختصاص اعتبارات مستلزم پیگیری مسئولان دستگاه‌های اجرایی و روسای ادارات در شهرستان است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=12322

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: