افزایش ۹۲ درصدی بودجه دانشکده‌های لار و گراش

روابط عمومی دفتر مهندس حسین‌زاده از افزایش 92 درصدی بودجه دانشکده‌های لار و گراش خبر داد.

به گزارش پندری به نقل از روابط عمومی نماینده، با پیگیری‌های مهندس حسین‌زاده نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی بودجه‌های آموزشی و بهداشتی دانشکده‌های علوم پزشکی لارستان و گراش در سال ۱۴۰۰ به طور میانگین ۹۲ درصد افزایش یافت.

مهندس حسین‌زاده می‌گوید: «باتوجه به نقش و جایگاهی که این دو دانشکده در جنوب کشور دارند و قرار است حوزه انتخابیه به عنوان قطب درمانی جنوب شناخته شود، باید پشتیبانی‌های مالی و تجهیزاتی خوبی از سوی دولت و مجلس از این دانشکده‌ها انجام بگیرد. از این رو با پیگیری‌هایی که از مدت‌ها پیش داشتم و در هنگام تدوین و بررسی بودجه شدت یافت، موفق شدیم بودجه دانشکده‌های علوم پزشکی لارستان و گراش را به طور چشمگیری افزایش دهیم.»

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز البته این را هم گفت که بودجه‌های دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا به طور کلی افزایش یافته است، اما افزایش بودجه‌ای که برای دانشکده‌های لار و گراش صورت گرفت، در بین دیگر دانشکده‌ها قابل توجه است.

گفتنی است بودجه آموزشی دانشکده‌های لارستان و گراش در سال ۹۹ به ترتیب ۸ میلیارد و ۸۷۹ میلیون تومان و ۱۲ میلیارد و ۲۰۶ میلیون تومان بود که در سال جدید به ۱۶ میلیارد و ۶۰۷ میلیون تومان و ۲۰ میلیارد و ۴۹۲ میلیون تومان افزایش یافت که رشد ۸۷ درصدی و ۶۷.۹ درصدی داشته است.

بودجه بهداشتی و درمانی دانشکده‌های لارستان و گراش نیز در سال ۹۹ به ترتیب ۱۱۳ میلیارد و ۴۸۷ میلیون تومان و ۳۶ میلیارد و ۵۷ میلیون تومان بود که در سال ۱۴۰۰ به ۲۲۹ میلیارد و ۹۸۹ میلیون تومان و ۶۰ میلیارد و ۹۷۹ میلیون تومان افزایش یافت که رشد ۱۰۲.۷ و ۶۹.۱ درصدی نسبت به سال گذشته داشتند.

بودجه دانشکده بهداشت اوز نیز ۸۰ درصد رشد داشت و از رقم ۳ میلیارد و ۸۵۳ میلیون تومان به ۶ میلیارد و ۹۳۴ میلیون تومان افزایش یافت.

گفتنی است بودجه مجتمع آموزش عالی لارستان نیز ۶۲ درصد افزایش یافت و به رقم ۸ میلیارد و ۳۶۵ میلیون تومان رسید.

مهندس حسین‌زاده ضمن تقدیر و تشکر از کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا، ابراز امیدواری کرد که این بودجه‌ها که در جدول بودجه ۱۴۰۰ آمده است، با پیگیری و تلاش روسای دانشکده‌های علوم پزشکی لارستان و گراش به طور کامل محقق شود و در سال جدید شاهد رفع بلای کرونا و اتفاقات خوب بهداشتی و درمانی در جنوب استان فارس باشیم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=3023

۱ نظر

  • افزایش بودجه دانشگاه های علوم پزشکی امسال سراسری بوده… انتظار ما از مهندس حسین زاده به جای خبر دادن صِرف، پیگیری اختلاف افزایش بودجه دانشگاه های لار و گراش هست.
    از پندری هم انتظار می‌ره توی تیتر زدن دقت بیشتری به خرج بده چرا که دانشگاه گراش ۶۷ درصد افزایش بودجه داشته و با چنین تیتری به ذهن عدد ۹۰ درصد متبادر میشه!

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: