مسئولین‌ میهمان خانواده شهدای هواپیمای اوکراینی

مسئولین شهرستان به همراه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس چهارشنبه ۱۴ دی ماه ۱۴۰۱، با خانواده شهیدان سارا و صبا سعادت دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش پندری به نقل از روابط عمومی فرمانداری گراش سه‌شنبه شب ۱۳ دی ماه ۱۴۰۱، محمود طاهرزاده فرماندار گراش به همراه سردار ابراهیم بیانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس، حجت السلام سید محمد باقر بخشایش پور امام جمعه گراش، فرماندهان نظامی و انتظامی و رئیس بنیاد شهید شهرستان به مناسبت سومین سالگرد شهادت جمعی از هموطنان در سانحه هواپیمای اوکراینی، در منزل خانواده شهیده «سارا و صبا سعادت» از شهدای این سانحه حضور یافت و ضمن دلجویی با خانواده این شهدا دیدار و گفت‌وگو کرد.
فرماندار گراش در این دیدار با دلجویی و ابراز همدردی با خانواده شهیدان سعادت، گفت: شهدا را خداوند شفاعت کرده و بالاترین شان و منزلت را برای آنها در نزد خود قرار داده است و ملت ایران همواره دغدار شهدای این سانحه هستند.
محمود طاهرزاده با بیان اینکه ما هم داغ داریم و خود را در غم خانواده جانباختگان شریک می‌دانیم و بسیار متاثر هستیم، افزود: این ضایعه دردناک همه مردم و ملت ایران را متاثر کرد و همه این عزیزان را فرزندان خود و در غم از دست آنها، خود را شریک خانواده آنها می‌دانند.
وی با قدردانی از هوشمندی این خانواده برای پیشگیری از سوءاستفاده دشمنان از این ضایعه اسفناک، ابراز داشت: تقدیر الهی بر رخداد این غم بزرگ برای خانواده‌های بازماندگان بوده است و برای آن‌ها آرزوی صبر و بردباری داریم.
سارا و صبا سعادت دختران و دکتر شکوفه چوپان نژاد همسر دکتر عباس سعادت از جمله سرنشینان هواپیمای اوکراینی بودند که سال ۹۸ در اثر سانحه سقوط هواپیما به مقام شهادت نائل آمدند. سارا متولد ۱۳۷۵ و صبا متولد ۱۳۷۷ اهل گراش بودند.
Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=10648

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: