توانمندسازی مدیران ورزشی در دستور کار اداره ورزش و جوانان

معاونت امور بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش، ۱۰ تا ۱۲ دی‌ماه ۱۴۰۱ سه کارگاه آموزشی برگزار کرده است. فعلی، معاون اداره می‌گوید تا الآن ۵ کارگاه برگزار شده و سه کارگاه دیگر هم تا پایان سال برگزار خواهد شد.

«صیانت از ورزشکاران در مقابل تهاجم ورزشی با تدریس امیرحمزه مهرابی»، «نقش روابط عمومی در ورزش با تدریس مسعود غفوری» و «حقوق ورزشی و مدیریت اماکن ورزشی، با تدریس حمید نیکخو» سه عنوان کارگاه هفته گذشته بوده است.

مریم فعلی معاون امور بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش گفت: «این کارگاه‌ها ویژه‌ی رؤسا، نواب و مسئولین هیات‌های ورزشی و مدیران باشگاه‌های دولتی و خصوصی در سالن اجتماعات فرهنگسرای آبشار اندیشه برگزار شد.»

فعلی افزود: «در شش ماهه دوم سال با توجه به برنامه از پیش تعیین شده اداره کل ورزش و جوانان استان، ۵ کارگاه برگزار کردیم. توسعه معنویت و اخلاق در ورزش بانوان، کارآفرینی و اشتغال در ورزش، صیانت از ورزشکاران در مقابل تهاجم فرهنگی، اهمیت روابط عمومی و شیوه خبرنویسی ورزشی، حقوق ورزشی و مدیریت اماکن ورزشی موضوعات این کارگاه‌ها بوده است.»

معاون امور بانوان اضافه کرد: «هدف ما از برگزاری این کارگاه ها توانمند سازی مدیران و مربیان و آگاه‌سازی آنها در خصوص شیوه‌های مختلف اخلاقی و رفتاری و مدیریتی بوده و خدا را شکر استقبال خوبی نیز از این کارگاه‌ها شده است.»

او همچنین عنوان کرد: «تا پایان سال حداقل ۳ کارگاه دیگر را برگزار خواهیم کرد.»

معاون امور بانوان اداره ورزش در پایان از همکاری و تعامل مجموعه آبشار اندیشه بخصوص حمید نیکخو مدیرعامل جوان این مجموعه تشکر و قدردانی کرد.

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=10651

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: