تجهیز هلال احمر گراش به خودروی نجات

همزمان با روز جهانی صلیب‌ سرخ و هلال‌ احمر، یک خودرو امداد و نجات ایسوزو تیپ یک، دارای امکانات کامل نجات جان مصدوم و فرد آسیب‌دیده در حوادث، به تجهیزات جمعیت هلال احمر گراش اضافه شد

به گزارش پندری، غلامرضا محسنی، رییس جمعیت هلال احمر گفت:  ارزش این خودرو امداد و نجات، سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است. امدادرسانی در تصادفات خودرویی که سرنشینان در خودرو محبوس می‌شوند، اطفا حریق در حوادث جاده‌ای، حوادث مربوط به کوهستان و آواربرداری، از جمله کاربردهای این خودروها است.

محسنی همچنین گفت: این خودرو امدادی یکی از نیازهای اصلی امدادگران هلال‌احمر گراش بود که با پیگیری حسین‌زاده، نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی، و مساعدت دکتر درویشی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس، و مهندس خوبیار، معاون امداد و نجات هلال احمر فارس، برای اختصاص این خودرو و مشارکت ۲۰۰ میلیون تومانی خیرین داوطلب شهرستان، سرانجام خریداری شد.

رییس جمعیت هلال احمر گراش اضافه کرد: از نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان گراش، شورای اسلامی شهر گراش، روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش و افراد دیگری، که با ارسال پیام روز جهانی صلیب سرخ و هلال‌ احمر را تبریک گفتند، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=8233

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: