پیشرفت ۹۹ درصدی گازرسانی به بخش مرکزی گراش

مجید غلامپور، فرماندار گراش با اشاره به پروژه گازرسانی به بخش مرکزی این شهرستان، گفت: این پروژه در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی ۹۹ درصدی برخوردار است.

به گزارش پندری به نقل از  مهر، مجید غلام پور صبح چهارشنبه، ۸ دی‌ماه ۱۴۰۰، در بازدید میدانی از روستاهای بخش مرکزی گراش که به منظور محرومیت زدایی و گسترش رفاه اجتماعی در روستای خلیلی از توابع بخش مرکزی گراش انجام شد، بیان کرد: نگاه جدی دولت در بخش تأمین انرژی نقاط روستایی و تقویت زیرساخت‌ها باعث می‌شود تا خلیلی در مسیر رشد اقتصادی و رونق کسب و کار و توسعه پایدار قرار بگیرد.

وی با اشاره به پروژه گازرسانی به بخش مرکزی این شهرستان با اعتباری افزون بر ۵۰ میلیارد تومان تاکید کرد: این پروژه در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی ۹۹ درصدی برخوردار است.

فرماندار گراش ابراز امیدواری کرد: تلاش می‌شود این طرح تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

غلام پور خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه علاوه بر تأمین انرژی مورد نیاز صنایع واقع در مسیر و رونق سرمایه گذاری و افزایش تولید، بیش از ۱۲ هزار نفر از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

او همچنین از توسعه شبکه آبرسانی مجتمع فداغ در بخش مرکزی نیز خبر داد و گفت:: مجتمع آبرسانی اقدامی در راستای تأمین آب شرب سالم و بهداشتی روستاها است که در بمنظور تأمین آب سالم و بهداشتی در روستاها در سال جاری اعتباری افزون بر ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از منابع دولتی برای احداث مجتمع آبرسانی در روستاهای بخش مرکزی گراش اختصاص داده شده است.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به حوزه راههای گراش نیز گریزی زد و بیان داشت: کم عرض بودن جاده و شانه سازی نشدن مناسب در محور فداغ و خلیلی باعث بروز تصادفات و سوانح رانندگی در این منطقه عنوان می‌شود.

او ایمن سازی راههای فداغ و خلیلی را مهمترین دعدغه مردم این مناطق عنوان کرد و گفت: برنامه بهسازی و ایمن سازی دو روستای خلیلی و فداغ به طول ۲۶ کیلومتر است که عملیات بهسازی ۲ کیلومتر آن در هفته دولت سال جاری با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان شروع شده است.

وی همچنین از اختصاص ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون اعتبار از محل اعتبارات استانی دولت به ساخت جاده چک چک نیز خبر داد و اضافه کرد: این جاده بعنوان یکی از محورهای توسعه و پیشرفت شهرستان است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=6144

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: