علوم پزشکی گراش پیگیر متخصص طب سنتی

دکتر خالقی، معاون دانشکده علوم پزشکی گراش: ما نمی‌توانیم بر سر سلامت مردم با کسی شرط ببندیم و یا بخواهیم آزمون و خطایی انجام دهیم. ما حتماً با افرادی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند برخورد می‌کنیم. به دنبال نیروی متخصص طب سنتی در گراش هستیم.

به گزارش پندری به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش، دکتر علی اصغر خالقی معاون درمان دانشکده علوم پزشکی گراش با بیان اینکه ما معتقد به طب سنتی هستیم ولی باید توسط افراد متخصص انجام شود گفت: ما قطعا طب سنتی را قبول داریم، طب سنتی شاخه‌ای از علم فعلی است که ریشه در گذشته ما دارد.

دکتر علی‌اصغر خالقی، معاون درمان دانشکده علوم پزشکی گراش درباره طب سنتی گفت: «امروز ما در خیلی از بیمارستان‌ها و مراکزدرمانی ، «متخصص طب سنتی» داریم، همکاران پزشک علاوه بر اینکه دوره عمومی را می‌خوانند، چهار سال نیز بصورت تخصصی طب سنتی می خوانند.»

وی با اشاره به اهمیت طب سنتی در درمان بیماران توسط متخصصین گفت: «این پزشکان افرادی هستند که به آناتومی، فیزیولوژی، پاتولوژی، بافت‌شناسی و آسیب‌شناسی های بدن آگاه و آشنا هستند، و چنین افرادی را قطعا مورد تایید وزارت بهداشت و همه‌ی ما هستند.»

دکتر خالقی افزود: «ولی متاسفانه افرادی هستند که به اسم طب سنتی یا اسم دیگری سوداگری می‌کنند، در حالی که علم و دانش این موضوع را ندارند، ما موافق این موضوع نیستیم و حتماً هم باور ما این است که سلامت مردم قابل مماشات نیست. ما نمی‌توانیم بر سر سلامت مردم با کسی شرط ببندیم و یا بخواهیم آزمون و خطایی انجام دهیم.»

وی تاکید کرد: «ما حتماً با افرادی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند برخورد می‌کنیم و می‌طلبد دیگر مراجع ذی‌صلاح نیز در این امر همکاری کنند.»

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اظهار داشت: «هم فراخوان زده‌ایم و هم نامه‌نگاری‌هایی با وزارت بهداشت انجام شده است و دنبال این هستیم که متخصص طب سنتی را وارد گراش کنیم تا مردم بتوانند از یک متخصص، استفاده صحیح از داروهای سنتی را بشنوند.»

دکتر خالقی در پایان تاکید کرد: «مردم نیز باید هوشیار باشند و فریب فریبکاری‌ها را نخورند.»

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=7041

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: