شیعه و سنی علیه جنایات صهیونیسم

ائمه جمعه و جماعات، علما و شیوخ شیعه و سنی جنوب فارس: حاميان رژيم اسرائيل خاصّه استكبار جهانى به سركردگى آمريكا بايد بدانند امروز منفورترين دولت در بين مسلمانان رژيم اسرائيل است و حمايت از اين رژيم صهيونیستى به معناى شريک بودن در كليه جنايات اين جنايتكاران محسوب گرديده و تاوان سنگينى به دنبال خواهد داشت و تداوم حمايت از دولت تروريستى اسرائيل نتيجه‌ای جز برانگيختن آتش قهر مسلمین و خشم آزادی‌خواهان در سراسر جهان نخواهد داشت.

ائمه جمعه و جماعات، علما و شیوخ شیعه و سنی جنوب فارس با صدور بیانیه‌ای مشترک جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم کردند.


متن کامل بیانیه:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبرهای رسیده از فلسطین اشغالى حاکى از تشدید روز افزون جنایات رژیم غاصب اسرائیل بر علیه مردم مظلوم فلسطین مى‌باشد.

با کمال تاسف جهان اسلام هر روز شاهد به خاک و خون افتادن دهها و صدها زن و مرد و کودک فلسطینى به جرم آزادى‏خواهى و دفاع از حریم اولین قبله مسلمانان یعنى قدس شریف است مردمى که از حقوق اولیه انسانى خود یعنى حق حیات در خانه و کاشانه و سرزمین مادرى خود محروم مى‌باشد.

سکوت سنگین مدعیان دفاع از حقوق بشر که آگاهانه نظاره‏ گر این جنایات ددمنشانه هستند علاوه بر اینکه پرده از ریا و تزویر و هم داستانى این مدعیان دروغین با ظالمان غاصب بر میدارد مسئولیت هر انسان آزاد اندیش را سنگین‏تر مى نماید.

اینک خطاب اصلى نداى مظلومیت ملت فلسطین متوجه مسلمین جهان، علماء و فرهیختگان روشنفکر و کلیه مسئولین متعهد در سراسر جهان خاصّه کشورهاى اسلامى است.

رسالت اصلى همگان در پاسدارى از حریم انسانیت ایجاب مى‌کند که این جنایات سبعانه را محکوم نموده و به یارى این ملت ستم‌دیده و محروم بشتابند که امروز دفاع از این مردم مظلوم بى سلاح به هر منطق و در هر آئین و مذهب به حکم عقل و نقل، به اقتضاى فطرت انسانى و اصول مسلم انسانى واجب بوده و ترک آن معصیتى بس بزرگ است.

حامیان رژیم اسرائیل خاصّه استکبار جهانى به سرکردگى آمریکا باید بدانند امروز منفورترین دولت در بین مسلمانان رژیم اسرائیل است و حمایت از این رژیم صهیونیستى به معناى شریک بودن در کلیه جنایات این جنایتکاران محسوب گردیده و تاوان سنگینى به دنبال خواهد داشت و تداوم حمایت از دولت تروریستى اسرائیل نتیجه‌ای جز برانگیختن آتش قهر مسلمین و خشم آزادی‌خواهان در سراسر جهان نخواهد داشت.

در خاتمه امیدواریم که همگان خصوصاً عالمان متعهد و دین باور و روشنفکران آزاد اندیش به وظیفه خود عمل نمایند.

والسلام علیکم و رحمهالله و برکاته‏
ائمه جمعه و جماعات شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز
شورای ائمه جمعه و جماعات فارس

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=3216

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: