گلنک‌زنی و افتتاح ۳۸ میلیارد تومان پروژه در دهه فجر

مجید غلامپور فرماندار گراش، یکسنبه ١٢ بهمن ٩٩، در دیدار با حجت‌الاسلام بخشایش‌پور، امام جمعه گراش، از کلنگ‌زنی و افتتاح ٢٨ پروژه‌ عمرانی و زیربنایی، به ارزش ٣٨ میلیارد تومان در سطح شهرستان خبر داد.

غلامپور و بخشایش پور

به گزارش پندری به نقل از روابط عمومی فرمانداری گراش، یکشنبه ۱۲ بهمن ماه همزمان با آغاز ایام الله دهه مبارک فجر فرماندار گراش به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و اعضای شورای اداری شهرستان با امام جمعه این شهر دیدار و گفتگو کردند

مجید غلام‌پور، فرماندار گراش، در این دیدار از افتتاح و کلنگ زنی ۲۸ پروژه در دهه فجر امسال خبر داد و اظهار داشت: در دهه فجر امسال ۲۸ پروژه در سطح شهرستان با اعتباری افزون بر ۳۸ میلیارد تومان در حوزه‌ عمرانی و زیربنایی افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

فرماندار گراش مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی را فرصت مغتنم برای خدمتگزاری صادقانه به مردم عنوان کرد و افزود: در دولت تدبیر و امید علیرغم همه تهدیدهای دشمنان و فشارهای ناشی از تحریم‌ها و شیوع بیماری منحوس کرونا تلاش و جدیت برای خدمات رسانی به مردم دنبال می شود

مجید غلام‌پور با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال القای ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی هستند، تصریح کرد: به خاطر داریم که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سران استکبار بر این مدعا بودند که نظام جمهوری اسلامی چهلمین سالگرد خود را نمی بیند ولی امروز ما جشن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب را با شکوه‌تر از گذشته برگزار می‌کنیم

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در ۴۲ سال گذشته توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است، خاطر نشان ساخت: دشمنان جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب در پی توطئه برای نظام بوده‌اند اما ایران اسلامی با موفقیت توانسته همه توطئه‌ها و نقشه‌های آنان را خنثی کند و اگر چه در مسیر انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس را پشت سر گذاشتیم و همچنین تحریم‌های ظالمانه از سوی آمریکا اعمال شد و فشارها ادامه دارد اما انقلاب اسلامی با قدرت و سرعت به مسیر درخشان خود ادامه می‌دهد.

غلام‌پور هممچنین با بیان اینکه مسئولین باید خدمات نظام و دولت را به مردم بازگو کنند، اضافه کرد: خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته بی نظیر است که این خدمات باید در دهه فجر برای عموم مردم تبیین و اطلاع رسانی شود.

وی افزود: برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در گراش با رعایت پرتکل های بهداشتی و با رویکرد فضای مجازی در شهرستان برگزار می شود.

حجت‌السلام والمسلیمن سید محمد باقر بخشایش‌پور، امام جمعه گراش، در این دیدار خدمت صادقانه به مردم را نمونه بارز پاسداری از خون شهدا دانست و افزود: خدمت به مردم و رفع مشکلات جامعه یکی از مهم ترین راه‌ برای ادامه آرمان های شهدا است.

وی یکی از وظایف مسئولان در دهه مبارک فجر حضور در میان مردم عنوان کرد و گفت: حضور مسئولان در بین مردم و رسیدگی به مشکلات آنان از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.

بخشایش پور با تاکید بر اینکه قدرت‌ پوشالی استکبار جهانی و هم‌پیمانانش رو به افول است، تصریح کرد: خوداتکایی، استقلال و عزت جویی، از مهمترین اهداف انقلاب اسلامی بود که به ثمر رسید و امروز نیز ما باید این آرمان های ارزشمند را دنبال کنیم.

امام جمعه گراش با اشاره به تفاوت‌های رژیم فاسد ستم شاهی و انقلاب اسلامی، افزود: انقلاب اسلامی بزرگترین تحول سیاسی الهی قرن حاضر است که با خیز عظیم مردم و رهبری امام خمینی(ره)، نظام ۲۵۰۰ ساله ستمشاهی به زباله دان تاریخ رفت و نظامی مبتنی بر عدل و اسلام مستقر شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=2184

۱ نظر

  • سپاس و ثنای ذاتی را سزاست جل جلاله و عظم شأنه و کثر برهانه ،الاعز الاجل الاکرم صفاته و اما بعد:
    تشکری خالصانه از نماینده محترم شهرستان گراش ،لار،خنج،اوز که دیگر اقدام کلنگزنی را انجام نمیدهد و به امورات مهمتر میپردازد ! و هزار بار خدای خویش را شاکرم که این یوم الله را منصوبمان فرمودند .
    هرآنچه این والی جوان فتح و گشایش نماید از رنجه و عمله والی پیشین است و هر آنچه را کلنگ نوک تیز بر زمین باکره بکوبد تا محدثی را احداث کند باید یک سال دگر در انتڟار باشیم که باز یوم الله آید و فتح و گشایش نمایند حال اینکه والی محترم یک سال بعد حاضر محضور به محضر باشند یا نه ؟ که این مصداق تمثیلی است که :آن کار کرد که تمام کرد!تا خدای نکرده فرمانروایی بعد از ایشان نگوید : من این کار را نمیکنم بگویید فلان والی قبل بیاید به فرجام رساند!
    پ ،ن؛آن کس کار کرد که تمام کرد!

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: