افتتاح ۲ کیلومتر و ۷۰۰ متر / کلنگ‌زنی ۶ کیلومتر

آیین بهره‌برداری از محور گراش ـ چک‌چک به طول 2 کیلومتر و 700 متر و با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد تومان، و کلنگ‌زنی 6 کیلومتر دیگر از این جاده با اعتبار 42 میلیارد تومان، صبح امروز، 9 شهریور 1401، انجام شد.
به گزارش پندری به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، در این مراسم که ربانی‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان، طاهرزاده فرماندار گراش و جمعی از مسئولان این شهرستان حضور داشتند، عملیات اجرایی ۶ کیلومتر دیگر از این محور هم آغاز شد.
قرار است ساخت این ۶ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان توسط اداره کل راه و شهرسازی لارستان انجام شود که با ساخت آن، این جاده به کیلومتر ۱۷ و نیمه راه می‌رسد.
گفتنی است محور چک‌چک یکی از محورهای مهم جنوب فارس در شهرستان گراش است که دسترسی مرکز این شهرستان با بخش‌‌های تابعه را آسان‌تر و با تکمیل تونل شهدای خلیج فارس (بالنگستان) مسیر دستیابی به خلیج فارس، عسلویه و جنوب کشور کوتاه‌تر خواهد شد.
این محور ۳۵ کیلومتر طول دارد که حدود ۱۱ کیلومتر از آن به بهره‌برداری رسیده و علی‌رغم مخالفت‌هایی که توسط سازمان برنامه و بودجه فارس صورت گرفته، نماینده توانسته بیش از ۷۰ میلیارد تومان برای تکمیل این محور جذب کند.
مهندس حسین‌زاده در این مراسم گفت: پیگیری‌های بنده برای کددار شدن این پروژه در سازمان برنامه و بودجه و تامین اعتبارات برای ساخت ۱۷ کیلومتر باقی‌مانده از منابع مختلف ادامه خواهد داشت و کوتاه نخواهم آمد. این حق و خواسته ۵۰ ساله مردم گراش است.
Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=9758

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: