قتل در خیابان آبیاری/ متهم خود را تسلیم کرد

نزاعی که ظهر فقط یک جدال لفظی بود، شب به قتل انجامید. علی‌اصغر مهرزاده بعد از یک جروبحث با شلیک گلوله ساچمه‌ای به قتل رسید و دو روز بعد ع.ا.آ متهم اصلی این قتل خود را به پلیس معرفی کرد.

به گزارش پندری، شلیک جوان ۳۳ ساله در شامگاه شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲، در انتهای خیابان آبیاری گراش، سومین قتل شهرستان گراش در ۶ ماه اخیر را رقم زد.

در این حادثه، علی‌اصغر مهرزاده، ۲۳ در شلیک به سر کشته شد. دو نفر دیگر از همراهان او نیز از ناحیه سر و پا زخمی شدند که جراحت آن‌ها شدید نبود.

سرهنگ کرامت کریمی، فرمانده انتظامی گراش در تشریح این خبر گفت: «در بیستم آبان‌ماه، یک مورد تیراندازی منجر به قتل فردی جوان در خیابان آبیاری، جنب رودخانه فصلی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش گردید که بلافاصله مامورین جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.»

وی ادامه داد: «در تحقیقات اولیه مشخص شد متهم ۳۳ ساله به دلیل اختلافات شخصی به همراه دوستش با اسلحه شکاری فردی جوان را به قتل رسانده و متواری شده‌اند.»

فرمانده انتظامی گراش به پیگیری‌های فنی و تخصصی کارآگاهان پلیس برای دستگیری متهمین اشاره کرد و گفت: «با رایزنی‌های مستمر پلیس و همکاری معتمدین و خانواده ضارب، متهم به قتل به همراه همدستش، خود را به پلیس معرفی و تسلیم قانون شدند.»

سرهنگ کریمی با قدردانی از احساس مسئولیت شهروندان در حفظ امنیت اجتماعی و همکاری با خادمان خود در فرماندهی انتظامی، خاطر نشان کرد: «زنده نگه‌داشتن فرهنگ کار خیر و میانجی‌گری خداپسندانه در زمان بروز اختلاف بین افراد در محلات و خانواده‌ها، نقش بسزایی در کاهش وقوع جرائم تاسف بار مشابه دارد.»

به گزارش پندری، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ اسماعیل پناهی در فداغ با ضربات چاقو به قتل رسید. قاتل که برادرزاده مقتول بود، ۴ خرداد دستگیر شد.

۱۰ خرداد ۱۴۰۲ نیز محبوبه حسینی در خیابان بسیج در خانه‌اش به قتل رسید. زن و شوهری متهم به قتل دستگیر شدند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=12850

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: