توزیع ۴۵ هزار دست غذای نذری در روز عاشورا

۴۵ هزار دست غذای گرم در روز عاشورا در شهرستان گراش پخت شده است. فرمانده سپاه گراش می‌گوید ۳۰ هزار دست در شهر گراش و ۱۵ هزار دست نیز در توابع توسط نیروهای مردمی و بسیج بین شهروندان توزیع گشته است.

به گزارش پندری و به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش با توجه به جلسه هماهنگی که به دعوت دفتر امام جمعه محترم ، سپاه ناحیه مقاومت و شورای هیئهای مذهبی شهرستان گراش یک روز قبل از تاسوعای حسینی در محل حسینیه حضرت ولی عصر(ع) برگزار شد

با توجه به شرایط فعلی بیماری کرونا و جلوگیری از تجمعات، مقرر شده بود با کمک و مشارکت گروه‌های جهادی بسیج موضوع توزیع نذورات بصورت بسته‌بندی در محلات مختلف شهرستان صورت پذیرد.

سرهنگ ستاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش می‌گوید: همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی مردم شهرستان گراش به همت خیرین بزرگوار، میهمان سفره کرم و اطعام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) شدند.

سرهنگ ستاری افزود: طبق هماهنگی جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر و مصوبه ستاد کرونای شهرستان، تعداد ۵۰ گروه جهادی در سطح شهرستان با بلوک‌بندی و تقسیم مناطق مختلف شهری و روستایی به کمک هیئها و مساجد شتافتند و مبادرت به توزیع نذورات در قالب ۴۵هزار پرس غذای گرم بسته.بندی شده نمودند.

او ادامه داد: خیرین و مردم متدین شهرستان گراش با همه خوبی‌ها و همت بلندی که در عرصه‌های مختلف دارند، در برپایی مراسمات مختلف مذهبی و عرض ارادت به حضرت امیرالمومنین(ع) و اولاد طاهرینش، فوق‌العاده خاص و مثال‌زدنی هستند.

فرمانده ناحیه گراش تصریح کرد: در کنار برپایی با شکوه مجالس عزاداری و همچنین اعیاد مختلف، اعتقاد وافری به مشارکت در طبخ و اطعام و نذورات دارند و به واسطه همین روحیه خیراندیشانه، خدای متعال برکت عجیبی به این مردم ولایی و خونگرم عنایت نموده است.

گفتنی است که از این مقدار نذری، ۳۰هزار پرس در مرکز شهرستان و ۱۵ هزار پرس در بخش ارد و دهستان‌های فداغ و خلیلی با همکاری تمامی گروه‌های جهادی و پایگاه‌های مقاومت بسیج توزیع گردید.

توزیع 45 هزار دست غذای نذری در گراش ـ روز عاشورا

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=4316

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: