مواسات و همدلی با معلولان بدر نینوا

پایگاه مقاومت بسیج امام سجاد(ع)، امسال و در آستانه‌ چهارمین سال فعالیت خود در طرح مواسات و همدلی، دست به اقدامی متفاوت زد و بسته‌های معیشتی و بهداشتی خود را به‌ ۳۳ معلول ذهنی و جسمی مرکز توانبخشی بدر نینوا اهدا کرد.

حسین اسعدی، مسئول پایگاه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) در گفتگو با پندری: گروه‌ جهادی شهید مصطفی صدرزاده وابسته به پایگاه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه و توجه بیش از پیش به محرومان، هرساله به ویژه در ایام عید نوروز بسته‌های معیشتی را به همت خیرین به‌دست آبرومندان محله می‌رساند.

اسعدی همچنین افزود: این گروه جهادی در چهارمین سال فعالیت خود در طرح مواسات و همدلی، در اقدامی متفاوت از سال‌های قبل بسته‌های معیشتی و بهداشتی خود را به‌ معلولان ذهنی و جسمی مرکز توانبخشی بدر نینوا اهدا کرد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) در خصوص اقلام این بسته‌ها گفت: این بسته‌ها شامل یک دست بلوز و شلوار، حوله حمام، اقلام بهداشتی و همچنین اقلام مصرفی این مرکز مانند روغن خوراکی، ماسک، دستکش، کفن شرعی و… با هزینه‌ کلی بالغ‌بر ۸ میلیون تومان با همکاری گروه جهادی فاطمیون وابسته به پایگاه مقاومت بسیج خواهران فاطمیه(س) تهیه و توزیع گردید.

مرکز توانبخشی و نگهداری شبانه‌روزی بدر نینوا گراش از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را شروع کرده‌ است. این مرکز در بلوار شهدا و جنب هلال‌احمر قرار دارد. در حال حاضر ۳۳ دختر با معلولیت شدید در این مرکز نگهداری می‌شوند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=3317

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: