۳۴۰ گراشی عید نوروز در جبهه‌های جنوب خواهند بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش از اعزام زائران راهیان نور در شهرستان گراش پس از دو سال خبر داد. ۳۴۰ نفر در قالب ۷ اتوبوس از ۲۸ اسفند تا ۲ فروردین‌ماه به جبهه‌های جنوب اعزام خواهند شد.

به گزارش پندری به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش، سرهنگ پاسدار وحید ستاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش با بیان اینکه راهیان نور راهی جهت تقویت معنویت و آشنایی نسل جوان با آرمان‌ها و فرهنگ دفاع مقدس است، افزود: پس از دو سال وقفه به دلیل شرایط بیماری منحوس کرونا، اعزام زائران به سرزمین نور با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی از سر گرفته شد.

فرمانده سپاه گراش همچنین افزود: امسال بیش از ۳۴۰ نفر از بسیجیان سراسر شهرستان در قالب ۷ دستگاه اتوبوس از تاریخ ۲۸ اسفندماه تا ۲ فروردین به جبهه جنوب اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه رسالت راهیان نور نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، اظهار داشت: کاروان راهیان نور فرصتی برای ارتباط معنوی با ساحت مقدس شهیدان و بازخوانی تاریخ دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان می‌باشد.

سرهنگ ستاری با اشاره به اینکه نشر ارزش‌های دفاع مقدس یک وظیفه عمومی در قبال جامعه ایثارگران است، خاطر نشان کرد: راهیان نور در راستای سالم سازی جامعه و موجب تقویت پایه های اعتقادی، فرهنگی و فکری نسل جوان و نوجوان و شکل گیری روحیه دشمن شناسی و دشمن ستیزی اگاهانه جامعه می شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه امسال ساماندهی کاروان راهیان نور به دلیل محدودیت‌های کرونایی سخت‌تر از گذشته است، افزود: اعزام کاروان راهیان نور نیازمند همکاری همه مسئولین شهرستان است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=7301

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: