اولویتم دانشگاه فرهنگیان است

نتایج گراشی‌ها مثل سال قبل باز چنگی به دل نمی‌زد. اما چند رتبه سه رقمی هم بین نتایج دیده می‌شد. یکی از این سه رقمی‌ها، فاطمه کهنسال بود که با او به گفت‌وگو نشسته‌ایم.

فاطمه کهنسال، فرزند مختار در سال دومی که در کنکور سراسری شرکت کرده، توانسته در کنکور انسانی، رتبه ۶۰۹ را کسب کند. او دوران ابتدایی را در مدرسه ام‌البنین(ع)، متوسطه اول در مدرسه صنعت و متوسطه دوم را در مدرسه‌ی شهید مطهری فداغ گذرانده است.

او در گفت‌وگوی کوتاهش با پندری، می‌گوید: «همه معلمان و مدیر مدرسه در زمینه‌ی کنکور به من امید می‌دادند و تشویقم می‌کردند. پدرو مادرم هم خیلی کمک کردند. پدرم همیشه و در هر شرایطی به من انگیزه می‌داد و از هر نظر بهترین بود برای من. توی سال کنکور می‌توانم بگویم این علاقه به درس خواندن هم پدر و مادرم در من به وجود آوردند.»
کهنسال به جو درس خواندن در فداغ اشاره می‌کند و می‌گوید: «جو مطالعه توی فداغ کمتر است ولی توی خود مدرسه این جو درس خواندن و مطالعه بیشتر است. علت این مورد هم به‌خاطر این است که با بچه‌ها هستیم و یک فضای رقابتی وجود دارد.»

او سال اول کنکورش هم با نردیان ارتباط داشته و می‌گوید: «سال قبل با گروه نردبان در ارتباط بودم و به نظرم گروه نردبان از همه نظر خیلی خوب هستند. البته من مشاور شخصی نداشتم و لی در یک سری از گروه‌های کنکوری عضو بودم و از بعضی مطالبی که ارسال می‌کردند استفاده می‌کردم. من در هیچ آزمون و کلاس کنکوری شرکت نمی‌کردم.»
کهنسال اولویت اولش دانشگاه فرهنگیان است. او می‌گوید: «اولویتم دانشگاه فرهنگیان هست، رشته مشاوره در شیراز.»
کهنسال در پایان می‌گوید: «هر کس هدفی داشته باشد و خودش بخواهد می‌تواند حتی در بدترین شرایط موفق باشد. و هیچ‌چیز نمی‌تواند جلو راهش را بگیرد. هرکس نیجیه تلاش و زحمت خودش را می‌گیرد و هیچ تلاشی بی‌نتیجه نمی‌ماند.»

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=9543

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: