تجلیل از خیرین گراشی در همایش داوطلبان هلال احمر

در همایش بزرگداشت روز جهانی داوطلبان هلال احمر فارس، از غلامرضا جنگجو و حاج‌رضا اسدی‌لاری داوطلبان گراشی تجلیل شد.

به گزارش پندری، مراسم بزرگداشت روز جهانی داوطلبان هلال احمر فارس، دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ در زرقان برگزار شد. در این برنامه از حاج‌رضا اسدی‌لاری مدیرعامل موسسه خیریه باب الحوائج(ع) و غلامرضا جنگجو از خیّرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر گراش تجلیل شد.

به گزارش پندری، محمد شکاری رییس جمعیت هلال احمر گراش گفت: به پاس خدمات ارزنده حوزه داوطلبی از دو تن از خیرین داوطلب این شهرستان در همایش روز جهانی داوطلب استان فارس تجلیل شد. در این همایش از ۲۷ خیراندیش، واقف، نیکوکار و حامی داوطلب در هلال‌احمر فارس تقدیر شد.

شکاری گفت: این همایش که با حضور مدیر‌عامل جمعیت هلال احمر استان فارس و به میزبانی شهرستان زرقان در سالن سرو شهرداری برگزار شد از آقایان غلامرضا جنگجو خیر و داوطلب و حاج رضا اسدی لاری مدیر‌عامل موسسه خیریه باب الحوائج‌(ع) از خیرین و داوطلبان شهرستان گراش که در برنامه‌ها و پروژه‌های داوطلبانه جمعیت هلال احمر مشارکت فعال داشتند تقدیر شد و با اجرای برنامه های متنوع این روز را گرامی داشتند.

رئیس جمعیت هلال احمر گراش گفت: فعالیت‌های خیر محترم آقای اسدی، بیشتر در حوزه‌ی حمایت درمانی و دندانپزشکی است و خیر محترم آقای جنگجو در عرصه فعالیت‌های تهیه بسته‌های معیشتی و سبدهای غذایی بوده است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=12920

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: