یک‌سامانه برای ارتباط آسان‌تر با نماینده

سامانه مجازی ارتباط مردمی دکتر حسین حسین‌زاده، نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم به آدرس portal.hhosseinzade.ir رونمایی شد.

به گزارش پندری، این سامانه ارتباطی عصر امروز جمعه ۶ خرداد ۱۴۰۱، با حضور حسین‌زاده، نماینده مردم و روسای دفاتر پنج شهرستان، در سالن همایش‌های دانشکده علوم پزشکی گراش رونمایی شد. (معرفی رؤسای دفتر نماینده در این نشست را در سایت پندری بخوانید.)

این سامانه دو بخش اصلی «ثبت درخواست» و «پیشنهادات و انتقادات» دارد. همچنین از گزینه «پیگیری درخواست» می‌توان مراحل طی شده را مشاهده کرد.

فرزاد رجاییان، مسئول روابط عمومی دفتر نماینده در خصوص این سامانه گفت: «از یکسال پیش ایده این کار شکل گرفت. با توجه به وضعیت کرونا نیاز بود ارتباطات به صورت مجازی انجام شود. البته رؤسای دفاتر در پیام‌رسان‌ها ارتباط مستقیم داشتند.»

او ادامه داد: «مجازی بودن چند مزیت دارد که یکی از آن‌ها بحث مسافت است. برخی نقاط از مرکز شهرستان دور هستند و این مشکل‌ با مجازی بودن ارتباط حل می‌شود.»

مسئول روابط عمومی دفتر نماینده افزود: «باید از مهندس یوسفی، رییس دفتر گراش بابت این سامانه تشکر کنم. ما دنبال یک پورتال یک‌طرفه نبودیم، بلکه می‌خواستیم ارتباط دو طرفه شکل بگیرد. در این سامانه پس از ثبت درخواست، یک کد رهگیری برای فرد ارسال می‌شود که با ورد این کد در بخش پیگیری درخواست، مشخص می‌شود این نامه در کدام بخش در حال پیگیری است.»

رجاییان گفت: «برای اندروید و iOS هم اپلیکیشن تهیه شده است. یک گزینه هم ملاقات‌های مردمی است که فعال می‌شود. یک گزینه نظرسنجی مردمی هم پیش‌بینی شده که در زمان‌های مختلف می‌توان از نظرات مردم آگاه شد.»

او در پایان گفت: «هدف این بود که ارتباط با مردم را آسان‌تر کنیم و پیگیری‌ها سریع‌تر انجام شود.»

فیلم معرفی این سامانه را ببینید:

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=8514

۱ نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: