جعفری خبر داد:

سبد ۶.۵ میلیارد تومانی موسسه صولت عنیبه برای ماه رمضان

مدیرعامل موسسه خیریه صولت عنیبه گراش می‌گوید برای کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان ۶.۵ میلیارد تومان در قالب سبد معیشتی، کمک نقدی بلاعوض و وام قرض‌الحسنه توزیع شده است.

حاج کریم جعفری، مدیرعامل موسسه خیریه صولت عنیبه در گفت‌وگو با پندری گفت:

ما در موسسه صولت عنیبه امسال نیز از چند هفته پیش از آغاز ماه مبارک رمضان، با کمک خیرین عزیز و بزرگوار برنامه‌ای ویژه‌ای را برای یاری رساندن به نیازمندان تدارک دیده بودیم.

مجموع هزینه‌هایی که برای ماه رمضان در نظر گرفته و توزیع شده بیش از ۶ میلیارد و نیم است که در قالب سبد معیشتی، کمک نقدی بلاعوض و وام‌های قرض‌الحسنه توزیع شده است.

در بحث کمک‌های بلاعوض مبلغی بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان به نیازمندان شهرستان گراش و شهرستان‌های همجوار اهدا شده است.

تعداد ۲ هزار و ۵۰ بسته معیشتی شامل برنج، قند، چای، روغن و شیرینی هم به همت خیرین و با کمک همکاران پرتلاش موسسه آماده و توزیع شده است. برای تهیه این بسته‌ها مبلغی بیش از یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان هزینه شده بود.

همچنین ۲ میلیارد تومان هم اعتبار برای وام‌های قرض‌الحسنه جذب شده که ان‌شاءالله با آغاز فعالیت اداری در سال جدید، توزیع آن صورت می‌گیرد.

نکته‌ای که در پایان باید توجه کرد این است که این هزینه‌ها نه فقط بین نیازمندان شهرستان گراش توزیع شده، بلکه نیازمندان شهرستان‌های همجوار را هم شامل می‌شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=13351

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: