اهدای ۲۶۰ بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان تحت پوشش

اداره بهزیستی شهرستان گراش در جهت حمایت تحصیلی و کمک به رشد و تعالی دانش آموزان دارای معلولیت و فرزندان خانواده‌های تحت پوشش، تعداد 260 بسته لوازم التحریر، شامل کیف، دفتر و نوشت افزار به ارزش هر بسته 150 هزار تومان به دانش‌آموزان اهدا کرد.

همه ساله با شروع فصل پاییز و بازگشایی مدارس، اداره بهزیستی شهرستان گراش در جهت حمایت تحصیلی و کمک به رشد و تعالی دانش آموزان دارای معلولیت و فرزندان خانواده‌های تحت پوشش از طریق جذب حمایت خیرین، نهادها و موسسات مردمی و خیریه فعال در سطح شهرستان اقدام به تهیه و توزیع لوازم التحریر بین جامعه هدف تحت پوشش می‌نماید.

به گزارش پندری به نقل از روابط عمومی اداره بهزیستی و به نقل از علی اکبر غلامی رییس اداره بهزیستی شهرستان گراش، این اقدام مهم در سال جاری در قالب طرح پویش مهر همدلی با هدف حمایت از ۲۶۰ نفر از دانش آموزان تحت پوشش اقدام و از طریق توزیع ۲۶۰ بسته لوازم التحریر، شامل کیف، دفتر و نوشت افزار به ارزش جمعا ۳۹۰ میلیون ریال و ارزش ریالی هر بسته ۱۵۰ هزار تومان اجرا گردیده است.

علی داوری فرد، کارشناس مشارکت‌های مردمی اداره بهزیستی گراش، بخش قابل ملاحضه‌ای از این کمک‌ها در قالب پویش مهر همدلی و از طریق مساعت خیرین همچنین با همکاری خادمیاران عزیز کانون خدمت رضوی شهرستان گراش با هدف رفع گوشه‌ای از مشکلات آموزشی و تحصیلی دانش آموزان نیازمند تحت پوشش تهیه و توزیع می‌گردد.

غلامی همچنین از خیرین و متولیان این اقدام ارزشمند، خادمیاران کانون خدمت رضوی و همچنین هیات محبین اهل بیت علیهم السلام به دلیل عنایتی که در زمینه تهیه گوشی و تبلت آموزشی در طی سال گذشته به این اداره داشتند، تقدیر و تشکر کرد. او بیان اینکه طرح پویش مهر همدلی در سال گذشته در قالب پویش سراسری پازل همدلی اجرا گردید، افزود: امسال علاوه بر لوازم التحریر، برخی دانش آموزان تحت حمایت این اداره نیاز مبرم و ضروری به گوشی‌های هوشمند و تبلت آموزشی دارند که امیدواریم با عنایت خیرین بزرگوار و موسسات خیریه بتوانیم در جهت رفع نیازمندی‌های جامعه هدف به توفیقات لازم دست پیدا نماییم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=5142

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: