فعالیت ستاد جلیلی در خانه تاریخی محسن‌زاده

محمدرضا اسدی، مسئول موکب شباب‌المحسن گراش، رئیس ستاد جلیلی در گراش را عهده‌دار شده است. مکان ستاد جلیلی در گراش، خانه‌ی تاریخی محسن‌زاده، ابتدای خیابان آبیاری انتخاب شده است.÷

محمدرضا اسدی، مسئول موکب شباب‌المحسن و عضو مجمع‌القرآن فاطمیون است که هم‌اکنون در فرهنگ‌سرای سینا مشغول به فعالیت است. اسدی به پندری گفته که پیش از این فعالیت سیاسی خاصی نداشته است.

رئیس ستاد سعید جلیلی در گراش در خصوص چرایی قبولی ستاد گفت: «سال ۹۲ هم که آقای جلیلی در انتخابات حضور داشت، او را یک نیروی متعهد و انقلابی می‌دیدم. هم با برنامه است و هم حرف برای گفتن دارد. ولی متاسفانه آقای جلیلی گمنام است. این یک ضعف است. ما در ستاد تلاش می‌کنیم که ایشان شناخته شود. و مردم شهر و خصوصا روستا با برنامه‌هایش بیشتر آشنا شوند.»

اسدی می‌گوید می‌خواهیم جلیلی و برنامه‌هایش را در شهر و خصوصا روستاها معرفی کنیم.

علی محمدی، رابط فضای مجازی و وحید فرهادی مدیر اجرایی ستاد معرفی شده‌اند. اسدی می‌گوید: « مقرر شده جلسه‌ای با اعضای ستاد داریم و مسئولیت افراد دیگر نیز مشخص و فعالیت ستاد شکل جدی‌تری خواهد گرفت.»

اسدی می‌گوید: «در قبال قبولی ستاد، هیچ قولی به بنده ندادند و به صورت مردمی این فعالیت را قبول کرده‌ام. اهل رابطه‌ای نیستم و آشنایی هم در بالا ندارم. من را معرفی کرده بودند و پس از آن با من تماس گرفتند.»

مکان ستاد جلیلی در گراش، در خانه تاریخی محسن‌زاده است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=3383

۱ نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: