به اعتراض‌های مربوط به جمع‌آ‌وری زباله‌ها پاسخ می‌دهیم

تصویر بالا را یکی از مخاطبان پندری از وضعیت جوب مقابل مجتمع تجاری عرفان ارسال کرده و گفته به جز نمای زشت، بوی بسیار بد آن نیز مشام را آزار می‌دهد. این تصویر چند روز پیش با عنوان «سرازیر شدن زباله‌ها از سطل به جدول» منتشر شد. قنبری، مسئول خدمات جمع‌آوری زباله در این خصوص پاسخ‌گوی #صدای_مردم بوده است. او می‌گوید یک شب در میان ماشین‌های زباله در محله‌ها می‌چرخد و روبه‌روی مجتمع عرفان هم اعتراضی داشتیم و رفع شده است.

به گزارش پندری، قنبری ناظر و سرکارگر خدمات جمع‌آوری زباله در شهرداری گراش: ما طبق صحبت‌های آقای شهردار، تعدادی از سطل‌های زباله را از سطح شهر جمع‌‌آوری کرده‌ایم که علت آن زباله‌گردها و مشکلات آن بود. در مجتمع عرفان نیز این سطل جمع‌آوری شده است.(خبر در پندری)

قنبری با اشاره به وجود توری و دریچه‌ای که آن‌جا به دلیل جلوگیری از ورود زباله به جدول روبروی حسینیه حضرت زینب نصب شده، گفت: زباله‌ها آن‌جا گیر می‌کند و کارگرها باید به صورت جدا آن‌جا را تخلیه کنند. به خاطر اعترضی که به ما رسید، دیروز هم کارگرها برای حل مشکل یکی دو ساعت آن‌جا بودند. البته ماشین‌های جمع‌آوری زباله‌ها یک شب در میان در سطح محله‌ها می‌چرخد و زباله‌ها را جمع‌‌آوری می‌کنند.

ناظر و سرکارگر خدمات جمع‌آوری زباله همچنین از بی‌نظمی و عدم توجه شهروندان به برنامه جمع‌آوری زباله در سطح شهر گله‌مند است و می‌گوید: اما یک مشکلی که وجود دارد این است که مردم هم همیشه زباله‌ها را سر وقت مشخص شده، جای تعیین شده نمی‌گذارند. ما زمان‌ها و محله‌ها را اعلام کرده‌ایم. ولی باز این بی‌نظمی وجود دارد و زباله‌ها تلنبار می‌شود. با این وجود، اگر مشکل یا اعتراضی در خصوص جمع‌اوری زباله‌ها وجود داشت تماس بگیرند تا مشکل حل شود.

۰۹۱۷۴۰۹۱۵۰۵ آقای قنبری ـ ناظر و سرکارگر خدمات جمع‌آوری زباله‌ها در شهرداری گراش

 

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=3769

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: