راوی «مربع‌های قرمز» در گراش

حاج‌حسین یکتا، جانباز و روایت‌گر دفاع مقدس، هفته گذشته چهارم و پنجم آذر 1400، به مناسبت هفته بسیج مهمان گراش بود. این دومین حضور یکتا در گراش است. پیش از این، او سال 90 در گراش حضور داشته است.

کتاب «مربع‌های قرمز»، خاطرات شفاهی حاج‌حسین یکتا از دوران کودکی تا پایان دفاع مقدس است که زینب عرفانیان به رشته‌ی تحریر درآورده است. این کتاب را نشر شهید کاظمی چاپ کرده است.

این کتاب مورد تقدیر رهبر انقلاب نیز قرار گرفته است. رهبری در تقریظ این کتاب نوشته است: «بسیار شیرین و جذاب نوشته شده است. ردپای چانه‌گرمی‌های آقای حاج‌حسین یکتا در آن آشکار است. ظرافت‌های برخاسته از ذوق و قریحه‌ی لطیف که در سراسر کتاب گسترده است، میتواند از نویسنده‌ی خوش قلم و چیره دست کتاب باشد و میتواند هم دُرافشانی‌های راوی باشد…»

حاج‌حسین یکتا در گراش چند برنامه عمومی و خصوصی داشت. سخنرانی در مراسم یادواره شهدا، در گلراز شهدای گراش، سخنرانی دعای ندبه و سخنرانی چند دقیقه‌ی بعد از نماز جمعه از برنامه‌های عمومی او بود. این روایت‌گر دفاع مقدس، با اعضای خادم‌الشهدا نیز به صورت خصوصی دیدار داشته است.

فایل صوتی صحبت‌های حاج‌حسین یکتا در گلزار شهدای گراش که تیم رسانه‌ای حنین آماده کرده را می‌توانید از سایت پندری دریافت کنید:

گروه رسانه‌ای حنین نیز پخش زنده‌ی برنامه را بر عهده داشت. این برنامه را می‌توانید از صفحه‌ی حنین به صورت تصویری ببیند. ـ (اینجا ببینید)

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=5836

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: