عبدالرضا موغلی،‌ معاون پشتیبانی آموزش و پرورش گراش شد

طی حکمی از طرف محمدعلی فرجی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گراش، عبدالرضا موغلی، به عنوان معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آ.پ گراش منصوب شد. موغلی یکسال معاون آموزشی دبیرستان متوسطه اول شاهد بوده و بعد از آن به مدت ۱۱ سال مدیریت مدرسه سعادت گراش را برعهده داشته است.

به گزارش پندری به نقل از روابط عمومی آ.پ گراش، موغلی ۴۳ ساله است و ۱۸ سال سابقه رسمی در آموزش و پرورش دارد. مدرک تحصیلی او در مقطع کارشناسی میکروبیولوژی و در مقطع ارشد مدیریت بازرگانی است.

موغلی یکسال معاون آموزشی دبیرستان متوسطه اول شاهد بوده و بعد از آن به مدت ۱۱ سال مدیریت مدرسه سعادت گراش را برعهده داشته است.

معاون جدید آموزش و پرورش، سابقه‌ی تدریس در درس‌های زیست‌شناسی، علوم تجربی، بهداشت و ایمنی مدارس را دارد. او که سابقه تدریس در دانشگاه آزاد نیز در کارنامه خود دارد، در هنرستان‌های گراش، فداغ و علامرودشت نیز تدریس داشته است.

عبدالرضا موغلی مقطع ابتدایی را در مدرسه امام محمد باقر(ع)، مقطع راهنمایی، عالیان و مقطع دبیرستان در رشته علوم تجربی مدرسه سیدالشهدا(ع) گراش تحصیل کرده است.

موغلی سوابق اداری غیر از آموزش و پرورش نیز دارد. مسئولیت امور شهر شهرداری گراش در سال ۸۱، مسئولیت پارک شهر در سال ۸۳، مربی امداد و نجات استان فارس، مسئول اولین دفتر پیشخوان دولت به مدت ۶ سال و کارشناس آزمایشگاه تشخیص طبی دکتر مهرابی در کارنامه اداری او دیده می‌شود.

پیش از موغلی، رضا کرمی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آ.پ گراش را برعهده داشت. او هم‌اکنون معاون دبستان شادروان عظیمی است.

متن حکم ابلاغ مدیر آموزش و پرورش گراش را بخوانید:
جناب آقای عبدالرضا موغلی گراشی
با احترام و با عنایت به درایت، تعهد و تجربه‌های ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی» این مدیریت منصوب می‌شوید. موفقیت شما در گرو همدلی، وحدت و بهره‌گیری از نیروهای متعهد، مخلص، مجرب و متعهد به ولایت و تلاش و همت در جهت تحقق آرمان‌های بلند امام راحل و تقویت ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه مقام معظم رهبری و اطاعت از فرامین معظم له می‌باشد.
ضمناً از زحمات جناب آقای رضا کرمی تقدیر و تشکر به عمل می‌آید و برای ایشان در پست جدید، توفیق روزافزون را از خداوند منان خواستاریم.

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=9957

۱ نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: