افتتاح زمین چمن مصنوعی دبستان شاهد در هفته دولت

همزمان با هفته‌ی دولت، زمین ورزشی چمن مصنوعی در حیاط مدرسه ابتدایی شاهد شهید بهزادی گراش افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش گراش، صبح امروز، ۵ شهریور ۱۴۰۱، زمین چمن ورزشی مدرسه شاهد، با حضور حجت‌الاسلام بخشایش‌پور، امام جمعه گراش، محمود طاهرزاده، فرماندار گراش، محمدعلی فرجی، مدیر آموزش و پرورش گراش، شهردار، رئیس شورا و جمعی از مسئولین شهرستان به مرحله‌ی بهره‌برداری رسید.

دکتر فرجی، مدیر آ.پ شهرستان گراش در آیین افتتاحیه این زمین ورزشی گفت: «برای این پروژه‌ی چمن مصنوعی، ۱۶۰ میلیون تومان توسط اداره کل آموزش و پرورش استان فارس هزینه شده که این اعتبار با مساعدت نماینده، دکتر حسین‌زاده، نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم جذب شده است. نزدیک به ۱۲۴ میلیون تومان دیگر نیز با همراهی خیرینی که با مدرسه در ارتباط بوده‌اند تأمین شده. البته نزدیک به ۱۰ میلیون تومان برای نورپردازی این زمین ورزشی هزینه شده است که در شب هم قابل استفاده باشد.»

دکتر فرجی در ادامه گفت: «یکی از فلسفه‌هایی که برای آماده‌سازی این پروژه‌های چمن مصنوعی داریم، آسیب‌دیدگی کمتر دانش‌آموزان، خصوصا دانش‌آموزان ابتدایی است. در این زمین‌های ورزشی، این آسیب‌ها به حداقل می‌رسد.»

حسن حسین‌زاده، مدیر این مدرسه نیز چند دقیقه‌ای برای مسئولین صحبت کرد. او گفت: «این طرح چمن مصنوعی فقط مختص دانش‌آموزان مدرسه نیست و همه‌ی آحاد جامعه می‌توانند استفاده کنند.»

مدیر مدرسه شاهد در ادامه افزود: «موضوع تربیت‌بدنی در سند تحول بنیادین نیز بسیار تأکید شده است. وجود این زمین ورزشی چمن مصنوعی، یکی از عواملی است که باعث می‌شود دانش‌آموزان با انگیزه در مدرسه حضور پیدا کنند.»

بعد از آیین افتتاح، مسئولین شهرستان گراش از بخش‌های مختلف مدرسه بازدید کرد. دبستان شاهد شهید بهزادی، واقع در بلوار معلم، پایه‌های اول تا ششم را دارد که هر پایه دو کلاس دارد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=9710

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: