مسابقات والیبال لار؛ تیم شهیدان حسن‌زاده اعتراض کرد و دوم شد

تیم شهیدان حسن‌زاده گراش در مسابقه نهایی والیبال جام رمضان لار، در اعتراض به نحوهٔ داوری، زمین بازی را در دست پنجم ترک کرد و دوم شد.

به گزارش پندری، مسابقات والیبال جام رمضان لار، یادواره غلامرضا رضاییان در سالن شهید تسنیم شهر لار برگزار شد.

تیم والیبال شهیدان حسن‌زاده گراش که پیش از رسیدن به مسابقه نهایی تمام رقبا را شکست داده بود، در فینال به مصاف تیم شهید چمران لار رفت.

تیم شهیدان حسن‌زاده دست اول را واگذار کرد. اما دو دست بعدی را پیروز شد تا نتیجه دست‌ها دو بر یک شود. در دست چهارم تیم‌ شهید چمران لار توانست برنده میدان باشد تا همه‌چیز به دست پایانی کشیده شود.

در دست پنجم اختلاف امتیازها به حداقل رسید و دو تیم پابه‌پای هم پیش می‌رفتند. اما در امتیاز برابر پنج‌پنج تیم شهیدان حسن‌زاده به تصمیم داور معترض شدند و داور تیم شهیدان حسن‌زاده را با کارت قرمز جریمه کرد تا یک امتیاز به تیم لار اضافه شود. اینجا مربی و کاپیتان تیم شهیدان حسن‌زاده در اعتراض به تصمیم‌های اشتباه پی‌درپی داوری تیم‌ را از زمین بیرون کشیدند تا نتیجه سه بر صفر به نفع تیم شهید چمران لار تمام شود. در نهایت تیم شهیدان حسن‌زاده نیز به مقام دوم دست یافت.

تیم همراهان گراش نیز در این مسابقات رتبه سوم را کسب کرد. تیم بستک و راه‌وشهرسازی لار دیگر تیم‌های حاضر در این مسابقات بودند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=11556

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: