از خیرین و فعالین پایگاه قله‌ی شهرستان گراش تجلیل شد

اولین گردهمایی سالانه بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) گراش با حضور مسئولین و جمع پرشور بسیجیان این پایگاه، دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰، مصادف با میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان برگزار شد.

به گزارش پندری به نقل از سجادمدیا، دوشنبه ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۰، اولین گردهمایی سالانه بسیجیان پایگاه امام سجاد(ع) همزمان با میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان، در سالن اجتماعات محبی برگزار شد.

در این مراسم دکتر غلام‌پور فرماندار شهرستان گراش، سرهنگ ستاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش، صادقی رئیس هیئت‌امنا مسجد امام زین‌العابدین(ع) و جمعی از مسئولان نیز حضور داشتند.

حسین اسعدی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) اولین سخنران این مراسم بود.

وی ضمن خوش‌ آمدگویی به حاضرین در جلسه، از خیرین مجموعه مسجد و پایگاه تشکر کرد. بخش دیگر سخنرانی اسعدی به ارائه گزارش مختصر فعالیت‌های پایگاه اختصاص داشت.

سرهنگ وحید ستاری، دیگر سخنران این گردهمایی بود. وی از حضور فعال بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) در عرصه‌های مختلف تشکر و قدردانی کرد.

در بخش دیگری از این مراسم، پیام قدردانی مهندس حسین‌زاده نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی قرائت شد. وی در این پیام از خیرین مجموعه مسجد امام زین‌العابدین(ع) و پایگاه امام سجاد(ع) تقدیر و تشکر کرد. همچنین لوح سپاس و قاب یادبودی نیز از طرف دفتر مهندس حسین‌زاده و پایگاه مقاومت امام سجاد‌(ع) به خیرین اهدا شد.

تجلیل از اعضا شورای پایگاه، سرگروه‌های حلقه صالحین و حلقه برتر پایگاه خاتمه بخش این گردهمایی بود.

گفتنی است پایگاه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) در سال‌های ۹۸ و ۹۹ نیز به عنوان پایگاه قله شهرستان انتخاب شده بود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=7269

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: